کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

در جستجوی یاران قدیمی

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

از قدیمی های اینجا که میخوندمشون فقط عالمه و یاس و صخره رو یادمه.

آدرس عالمه رو به خاطر راحت و ساده بودنش همیشه حفظ بودم. :دی

یاس و صخره رو پیدا نمیکنم. اصلا نمیدونم هنوزم مینویسن یا نه.

اگه میدونین میشه بهم بگین؟

بازگشت به وبلاگ نویسی فعلا برام در حد هر چند روز یه بار پست گذاشتن و یکی دوتا وبلاگ ثابت رو خوندنه.

باید کم کم لذت کشف یه وبلاگ و زندگی و دنیای جدید و به قول نداه شخم زدنش رو به خودم هدیه بدم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۳
ساراه

نظرات  (۲)

چه قدر خوشحال شدم از دیدن اسم خودم و یاس^____^ 

منکه فعلا خیلی فعال نیستم یاس هم وبلاگش تا دیشب بود، امروز نیست:| پرسیدم ببینم حذف زده یا تغییر ادرس.

پاسخ:
منم چقدر خوشحال شدم که دوباره اینجا دیدمت صخره! :*
۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۲:۵۴ • عالیس •

عززززیزم :*

صخی که کامنت گذاشت. یاس رو نمی‌دونم همون یاس رو میگی که من می‌شناسم :-؟

پاسخ:
نمیدونم کدوم یاس رو میشناسی. :)))
همون یاسی که از بین جمله‌هاش هم میشد بوی یاس رو حس کرد. :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">