کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

:)

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ق.ظ

نمیدونستم چطوری باید تو بلاگ پستُ رمزی بنویسم...

واسه همین بیخیال رمزی شدم و همینطوری گذاشتم..

حالا لطفا اگه کسی میدونه بهم بگه

گلدونی که براش خریدم

عکس با نتیجه سی بی سیش

عااشق این عکسم....هر نیم ساعت نگاش میکنم

اینجا ازاده رو هم اضافه کردم مثلا

اینم عادت قدیمی عکس گرفتن از کفشامون

اینم همینطوری

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
ساراه

نظرات  (۸)

چه خوبه دیدن خوشیتون ;)
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ منـی کِ من نیسـت ...
منم ک کلن تازه اومدم هیچی بلد نیستم اینجا :)))
پاسخ:
ی ذره بشه عادت میکنی :)
۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۱ صخره دیییییی
این عکسا سبب شد من این شکلی بشم:-Dییییییییییییی دییییییییییییییییییییییی!!!!
ایشالله همیشه همین جوری شاد کنار هم باشین گلدونه لاااااایک
پاسخ:
مرســـی صخره ی مهربوون...
ایشالا همیشه این شکلی باشی :*
چه عکسای خوبی ! چه گل خوشگلی چه سارای نازی چه میثم با انگیزه ای!:)


سارا جانم وقتی پست نوشتی اون پایین چندتا گزینه هست ک نوشته درج طبقه بندی درج برپسب درج لینکای مرتبط ..با آبی هم نوشته شدن که اخریش نوشته شد تنظیم جزیئیات و تاریخ ارسال


اونو که باز کنی باز اخر اخر با آبی نوشته میشه برای  درج کلمه ی رمز اینجا کلیک کنین ^_^
پاسخ:
مرسی ی ی ی یاااااس جون جوووونم :***
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ آدم ارغوانی
تو همون قسمت ارسال مطلب جدید تو منوی سمت چپ یه گزینه هست به نام تنظیمات مطلب...اونجا رو که کلیک کنی یه منو باز میشه ک گزینه اول رو که نوشته محافظت با کلمه عبور باید تیک بزنی و رمز رو وارد کنی... :)
پاسخ:
مرسی ی ی :*
سلام سارا :)
من زهرام تو گروه ابر فک ها :))))))))
لینکت کردم
ایشالا زودی حالش خوب بشه...
خیلی خشلن عکساتون :)))))))
پاسخ:
سلاام...مرسی :)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۹ آدم ارغوانی
خواهشت :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">