کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دیدن دوست نکوست :)

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ
خونمونُ عوض کردیم و برگشتیم ب خونه بچگی هام..
واسه همین قرار بود چند روزی نت نداشته باشم...
دوره جدید شیمی میثمم شروع شد و ازم خواهش کرد در اسرع وقت برو نت گوشیتو فعال کن که شیمی بدون ساراه نمیشه.
بنده هم ذوق فرمودم و گفتممم چشممم...

الانم ک در خدمتتونم اومدم خونه خواهر جان و با نت اونجاس...
دیدن میثم برام کلی ذوق و انرژی و خوشحالی داشت...ولی خب از اون ورم باعث شده بود دلتنگیام بیشتر شه..داشتم کم کم کنار میومدم با ندیدنش...وقتی دیدمش برگشتم خونه اول...
یکی دو روز پیش دیگه داشتم میمردممم...اسمش میومد بغض میکردم..

فک نمیکردم اجازه ملاقات داشته باشه چون شیمیش شروع شده بود و اون عکس دو نفره مونو گذاشته بود اینستا و خیلی ها شاکی شده بودن چرا پ ب ما میگی نمیشه بیایم و اینا...اون گفت ساراه قاچاقی اومد...واسه همین فکر کردم نمیشه...امروز ازش پرسیدم میشه ببینمت؟ حتی ی کوچوولووو؟
گفت اره ه ه ه بابااا...چرااا نشه ه ه ؟ بیااااااااااا....تو این دو سه روزی ک بیمارستانم میتونی ی ی 
گفتم اخه تو اینستا گفته بودی ی...
گفت ب کسی نگووو ولی بیااا...فرق داری شمااا!!

من باز م ذوق مرگ شدم و با اولین ماشین اومدم تهران...
کلی فکر کردم که این دفعه چی ببرم براش

خواستم کلی انرژِی مثبت داشته باشه و به این ماگ و این پیکسل رسیدم و این دستبندم براش بافتم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
ساراه

نظرات  (۴)

سارا یه چی بگم ؟ 
فک کنم قبلنم گفتم ولی بازم میگم
واقعن واقعن از همه نظر پرفکتی
یه قلب خیلی پاک داری که به جرئت میتونم بگم پاکترین قلبی که تا به حال دیدم 
و یه درکُ و شعووور خیلی بالااااااا 
خوش به حال اونایی که اکثر اوقاتشونو با تو میگذرونن 
دوست یکی یه دونه ی من <3<3<3<3
پاسخ:
شماااااااا یکی یک دووونه تری اخههه عزیییییییییز دل من ن ن ن ن ن

اصلا واسه نموووونه ای ی ی :*****************
عزیزززززززززززززم (:
خدااروشششکر ((:
پاسخ:
:) :*
چه کادوهای خووووشگلی به به ایشالله همیشه کنارهم خوش باشین و سلامت تر تر تر از حالا
پاسخ:
مرسی مرسی و مرسی تر :*
چقدر تو خوبی سارا! چقدر خوبه داشتن دوستی مثل تو
دوستات با وجود تو حالشون خیلی خوبه :)
 دوستیتون پایدار :)
پاسخ:
مرسی یاسی ترینم :**
همیشه بااا همیم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">