کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

یه نفس عمیییق

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

از دیروز بگم... :)


اینقدر بم گفت دیر نیایااا....راس 2 اونجا باشی....همینطوریش دو ساعت کمه...باز تو دیر نیایاا..

یه ساعت و ربع زودتر رسیدم :)))


ساعت که 2 شد دوییدم سمت بخش مهتاب...

خوابیده بود..مامانشم پیشش نشسته بود..سلام علیک کردم و مامانشم رفت بیدارش کنه...گفتم اشکال ندااره..بزارین یه ذره بخواابه....گفت نه گفت بیدارم کن ساراه اومد...


بیدار شد و وسایلاشم بهش دادم..شکلات و ک دید ی صعود به معراج داشت و برگشت :))

با چناان ذوقی شکلات میخورد که من دلمو گرفته بودم و میخندیدم :))

ازش عکسم گرفتم در حین شکلات خوردن و البته واسه اینکارم فحش هم خوردم :))

دوتا تخت کناریش 2 تا پیرمرد بودن...

اتاق بغلی یه تختش خالی شد و بغلیاش دوتا پسر جوون بودن...


یکی از مسئولا اومد گفت میثم اگه میخوای وسایلتو جمع کن برو پیش فربد اینا...خالی شده تخت کناریشون...

اونم بسی استقبال کرد...وسایلشو گرفتم و رفتیم اون ور...


نشست رو تخت و منم نشستم کنارش و هی حرف زدیم و خندیدیم و هی خندیدیم و هی حرف زدیم...

عموشُ زن عموشُ دختر عموش هم اومدن ملاقاتش...

سلام علیک کردن..بعدش ما دیگه به رو خودمون نیاوردیم و ادامه دادیم ب حرفامون...کلی حرف داشتیم خب بابااا ....:)))

اونام دیدن واقعا سنگین ترن مزاحم این بحث دوستانه نشن...رفتن نشستن پیش مامانش و با اون صحبت کردن :))

طفلیا مثلا اومده بودن ملاقات میثم :))


تا اخرین لحظه وقت ملاقات و حتی بیشترم موندم... یعنی یه دقیقه هم میثمُ بهشون قرض ندادم :))

دیگه به زور بیرونم کردن...دلم نمیومد پاشم...


میخواست به مامانش بگه بره خونه ک من بتونم به عنوان همراه تا 6-7 بمونم پیشش ولی نشد :((


و حتی نذاشت برسم خونه تا دوباره چرت و پرت گفتنامونو شروع کنیم :))

دم در بیمارستان که رسیدم اس داد گفت نتتُ وصل کن بدووو


اینم بعد وصل کردن :))


و تا چندین ساعت بعد همینجوری حرف زدیم و خندیدیم...یعنی خندیدیماا...من دلمو گرفته بودم یه جا پخش شده بودم..

اونم هی میگفت ساااراااااه توروخدااا بسه...کمرم درد میکنه..... :)))


بخشی از اسکرین شات ها :)))

این یکی دیگه ش

این دوتام هستن 1 و 2

یع عالومه دیگه هم هستن...دیگه همشو میخواستم بزارم خیلی میشد :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
ساراه

نظرات  (۱۲)

سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

پیج رنک سایت ما 2 می باشد


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

پاسخ:
شماهااا چراا تموم نمیشینننننننننننن؟
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۷ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
 

3-.........@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@

 

 

____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$




پاسخ:
-___-
نکن توروخدا اینکاروووو
میگه سلولام روانین :))))))))) وای خدا چقدر خندیدممممم
من هی منتظر دیدن اون عکس شکلات خوردنه بودمممم :)))
پاسخ:
اینقدر از این چیزا زیاد بود یاااس نمیشد از همشون اسکرین بزارم...یعنی پدرمون دراومد از بس خندیدیم :))
میزام عکسه رو...فقط واسه یااس ^_^
سلام ساراه!
اصلا بدون وب یه چی کم داشتم! خواستم برم پرشین بلاگ که بعد یه هفته هم ایمیل تاییدش نیومد!!!
اومدم بلاگ دلم گرفت!
رفتم میهن بلاگ ! بد نیس! مخصوصا اینکه قالباش بهتره! شبیه بلاگفا هست تا حدی!!خواستی بپر بیا میهن:)


چه خوبه که میثم بهتره:)
پاسخ:
چه خوبه که تو هم دوباره دست ب وب شدی ^_^
بلاگُ دوست دارم..خلوتیشو دوست دارم اتفاقا :)

اهوووم :)
ینی از اون حالتا بوده پرستارا از در بیرونت کردن از پنجره اومدی تووو :))))
پاسخ:
حیف که طبقه دوم بود وگرنه از پنجره میومدم تو..البته همین الان ب ذهنم رسید میتونستم زیر تخت هم قایم شم..حیف اون موقع ب ذهنم نرسید :))

اقاهه اخرش اومد گفت ببین...تو هرچی دیرتر بری داروهای دوستت دیرتر میشه..برا اون بد میشه هاا...
دیگه مجبور شدم :))
من فقط سکوت اختیار میکنم :))))
خدا خودت بگووو من این خلُ چل دوردونمُ کجای دلم بزارم 
میخواد زیر تخت قایم شه :))))))
پاسخ:
خب میثمه ه ه...دلم برااااش نقطه میشه برممم :)))))))
دردونه هم خود خودتی :))) :**
عاقا من چرا دیررررر رسیدم انقدر!الهی ای خدا دمت گرم بزن این بچه حالش خوب شه تموم شه بره دیگه!من عکس شکلات خوردنرو موووووخوووووووووام:-D(پرروووووووووو هستم هفت ساله از المان:-D:-D) هر روزتون همین جوری ذاااااارتو ذوووووووورت بخندین 
پاسخ:
چرا واقعا؟ :))
ایشالاااا :*

رمز ممکنه عایا؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ:
بله که ممکنه :)
وبلاگت سراسر امید و ارامشه .....امیدارم این خوشی تا تهش باهات باشه دوستم♥
پاسخ:
اگه این انرژی مثبته اون وبمو ندیدی پس... :)))
با افتخار لینکی♥
پاسخ:
:)
:|
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۳ خوشجل 1385
اسم ساراست یا ساراه :|
پاسخ:
سارا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">