کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آی وانت سااامر

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

منم دلم تابستون میخواد خب....

این چه وضعشه؟

بخدا خسته شدم دیگه..ااه ه

یعنی چی تا مرداد تحویل کار...

کاش فقط تحویل کار بود. یونی هم باید بریم تو این گرما...تو هوای مزخرف بابلسر با اساتید محترم کرکسیون کنیم!

خسته شدیم دیگه باباااا...

خب ب اندازه تایمی که دارین چارت درسی بچینید برا خودتون!


هم مارو از کار و زندگی میندازین هم خودتونُ...

با این وضعیت فکر نکنم امسال کنکور بدم...بخدا خسته ایم..انرژی ای برامون نمیمونه که بخوایم دوباره شروع کنیم به درس خوندن...


فردا بازم تحویل کار....

لعنت بهتون...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
ساراه

نظرات  (۶)

فضولی:رشته شوما چیست که اینقدر سخت است عایا؟
پاسخ:
مهندسی شهرسازی....
دانشگاهمون اینقدر سخت میگیره..به این سختیام نیست! :((
بچه های دانشگاه تهران سه شنبه طرحشون تموم شد..اون وقت برای ما اول مرداد تموم میشه :((
مرده شور هرچی چارت و درس و دانشگاه و تحویل پروژه ... ببرن 
اون استاد گشاده ما هنو جواب نداده فک کن ://
پاسخ:
واااقعااا :/
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۲ ساحل آرام
سلاام
خوبی؟اِ اینجا مینویسی آدرس میدادی دیگه خب :)
وای آره خیلی سخته
من آخرای امتحانام کلاس زبان شروع شد اصن نتونستم استراحت کنم.همش باید بنویسم خسته شدم :(
راستی اینجا امکاناتش خوبه؟من شک دارم بیام اینجا
پاسخ:
هممون خسته ایم :)))
خووبه..من که راضیم....
چه قدررررررر  اموزش ما عالی عمل میکنن اخه خدا چه قدررررررررر بیخیال بابا اذیت نکن خودتو زیاد
پاسخ:
من ک خودمو اذیت نمیکنم..اون لعنتیا اذیت میکنن..
هرهفته هم کار میخوان انتظار دارن بری باهاشون کرکسیون

میثم لعنتی هم ک نیست...تنها کسی ک باعث میشد اون گروه مزخرفُ تحمل کنم...
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۷ وقایع نگار
پس اونجام هوا گرمه......
پاسخ:
وحشتنااااااااااااااک
کنکور ارشد که افتاده برا اردیبهشت 95  ^_^ 

پاسخ:
بله !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">