کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ام ای درانک؟

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

سردرد

سرگیجه

یه دنیا فکر که به زور چپیدن تو مغزت و هی وول میخورن ولی تو هی میخوای ندیده بگیریشون اونام از رو نمی رن که نمیرن.

هرچند وقت یکیشون خودشُ به هر سختی ای که شده میرسونه جلو صف و تو به جای حل کردنش هولش میدی سمت بقیه و فشرده ترشون میکنی..

کیِ که همشون منفجر شن و از چشات و گوشاات بزنن بیرون...

پر خستگی..

نه از کار زیاد...

از تمرکز نداشتن زیاد....

از فکر به یه عالمه کار..از فکر به یه عالمه تصمیم که باید بگیری...

و باز هم عادت مزخرف همیشگی: پاک کردن صورت مساله

چرا همه چی میچرخه...؟

چرا هیچی جلو چشات ثابت نیست...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
ساراه

نظرات  (۴)

پاک کردن صورت مسئله راه حل موقته.... سارا یه فکر اساسی تر
هرچقدرم جمع و جور کردن این آیتما اذیتت کنه اما آرامش بعدش ارزششو داره..باور کن
پاسخ:
اگه ارامش بعدی وجود داشته باشه....
سارااا چی شددده ؟

پاسخ:
هیچی نشده عزیز همیشه نگران من
فقط خسته شدم خیلی...مخصوصا مخصوصااا از دانشگاه لعنتی و بزرگترین دغدغه این روزامو هم ک میدونی...
سارا یه انرژی مثبت خوبه خوبه؟التماس دعا
پاسخ:
هااان؟ :دال
هان نداشت که احوال شما پرسیده شد خوبی؟میثم چطوره؟
پاسخ:
اهااا.. :))
خوووبم...اونم هست...کنار میاد طفلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">