کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خوشحالی یهویی

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

اسکرین_میثم



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
ساراه

نظرات  (۷)

نمیتونم بخونمش میشه بنویسیشون لطفین؟؟؟
پاسخ:
روش کلیک کنی بزرگش میاد فک کنم...واستا بزرگش میکنم الان
^___^
پاسخ:
شما بیا تلگرام من برات چندتا اسکرین شات از خل بازیامون بفرستم :)))
اوهوم دیدمش هشتاد درصد میثم شییییییییییره
پاسخ:
قیاااااااااااااااامته ه ه ه ^_^
ایشالا به زودی تکمیل شدن این 100% :)
پاسخ:
دو سه روز جوابمو نمیده درست حسابی...و هر وقت اینطوریه یعنی خوب نیست :(
خوب میشه

تو بگو از کلاس موسیقیت چه خبر؟ چقد دیگه میرسی به تمرین مرغ سحر؟ من منتظرم یادش بگیری و بعد همکاری فوق العاده ی خودت و میثم رو برامون بذاری :)
پاسخ:
اره خوب میشه...در این که شکی نیست...
ولی دلم تنگ شده خب! میخوام تموم شه دیگه... 

خوووبه...12 صفحه دیگه میرسم به مرغ سحر :)))
بعد از هر جلسه تعداد صفجه هایی که مونده رو میشمارم :)))
اینجا موندگار شدی دیگه؟ (:
پاسخ:
اره ه :)
سارا الان اومدم جواب تورو ببینم که چشمم خورد به خط اولم و نوشتم "خوب میشه" اینو من ننوشته بودم! یعنی من نوشته بودم اما تو حال خودم نبودم! اصلا نمیدونم چی شد اینو نوشته مثل یه ندای درونی بود که درونم با یه اطمینان میگفت میثم داره خیلی زود خوب میشه و منم اینو بی اراده نوشتم...جالب شد برام:))


از موزیای قبلش هم لذت ببر:) کلا کارای سنتی خیلی جذابن^_^

پاسخ:
^_____^
زودتر خوب شه دیگه...بسه...:))
از قبلش هم لذت میبرممم ^_^
آره..خیلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">