کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

همین!

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ
از 4 تا شیت فردی 2 تا دیگه هنوز مونده...
باید تا یکی دو روز دیگه تموم کنم که بدم مری تحویل بده...چون خودم نیستم موقع تحویل کار.

اخر هفته میرم تهران. میثمم دور جدید شیمی ش شروع میشه اخر هفته یا اول هفته بعد. میرم میبنمش ^___^

همین.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
ساراه

نظرات  (۱)

موفق باشی و سفر خوب و پر انرژی در پیش داشته باشی سارای عزیزم
پاسخ:
مرسی یاس دوست داشتنی :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">