کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

:)

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ

وقتی آخر شب میشه و شیتت تموم شده و داری حسابی از خستگی تلف میشی. میفتی یه گوشه اتاقت و به تختت تکیه میدی، پاهاتو دراز میکنی و لذت میبری از همه این ها. به دوروبرت نگا میکنی و اینارو میبینی.

دلت یه چیز جدید میخواد ولی حال و حوصله دستبند درست کردن نداری.

یه حلقه میبینی یه گوشه ای افتاده...نخ گوبلن های رنگی رنگی هم یه ور دیگه. نمیتونی این دوتارو با هم آشنا نکنی و یه انگشتر خنگ مزخرف درست نکنی.

انگشتره که درست میشه لذت میبری. دلت بازم انگشتر میخواد و اینا وارد دنیای خنزل پنزلات میشن.

بعدش میبینی بازم میخوای ولی سیم مفتولت تموم شده...و این دوتا خلخال و درست میکنی.

این و این

چه خوبه آخر شب بعد از یه روز سخت و خسته کننده یه چیزایی هست که میتونه حالتُ جا بیاره.

و بعدش صدای ویبره گوشی و صدایی که پشت خطه و همه ی خستگی و دغدغه هاتو طوری از بین میبره که انگار از اول وجود نداشتن. ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
ساراه

نظرات  (۴)

بح بح سارای هنرمند (: خیل خوشکل شدن مخصوصا این پروانه دارهههه 
کی بود حالا صاحب اون صدا (:
پاسخ:
مرسی ی ی :*
مسیو گرام دیگه :)
یادِ این جمله افتادم : همیشه آخرش خوبه ، اگه خوب نیست بدون آخرش نیست :)
پاسخ:
بله ه ه ه خانوم خانوماااا :*
چه چیزای خوشگل موشگلی داری سارا! من واقعا دلم خواست ^_^
پاسخ:
تازه الان ته کشیدن :))
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۹ عروسک بابا
باور کن من همیشه به این اعتقاد داشتم ک تنها صدایی ک میتونه تورو حتی بدترین شرایطم خوبت کنه صدا مسیوعه 😉😉😄
پاسخ:
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">