کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

یکی منو توجیه کنه

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ
در پی زیر و رو کردن بیان یه سوالی ذهنمُ درگیر کرد. 
اون قسمت مالکیت معنوی/گزارش کپی برداری ها یه لیست میده از بخش هایی که از بلاگت کپی کردن؟
بعد اون وقت برا شما هم این لیست چندین مورد هست؟
و این که معنیش چیه؟ کی کپی کرده؟ کجا پیست شده؟
یعنی یکی داره وبمو کپی میکنه؟ :|
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
ساراه

نظرات  (۱۲)

بعله کپی شده ولی کجا پیست شده الله اعلم ://
پاسخ:
!!!!!
اونم باید بگههه خب!!!
برا من که فعلا نشده  :|
پاسخ:
:|
یعنی کی داره کپیم میکنه؟
:/
جدا؟
پاسخ:
اره ه...
اتفاقا برام خیلی جالب بود که همچین بخشی داره!! که بت میگه یکی با فلان آی پی فلان جمله تو کپی کرده!!
باش بش میگم از این به بعد بگه کی کپی کرده :دی
پاسخ:
من تورو نداشتم چیکااار میکرد اخه؟ :) :* :))
در گذشته زندگی نکنید، از زندگی در آینده بپرهیزید و ذهن خودتان را در همین امروزی که از آن شماست، متمرکز کنید.
پاسخ:
چشم :)
سلام
جالبه من اونجارو سرک نکشیده بودم الان رفتم دیدم برا منم کپی شده :|

پاسخ:
:|
خب چرا نمیگه چیکار کرده باهاش؟ :))
اخه یعنی جی؟ تو روزانه ها و حساتو مینویسی دیگه این کپی کردن داره؟چطور میتونن خاطرات یکی دیگه رو کپی کنن! :|  
کد قفل کردن وبلاگو فعال کن 
پاسخ:
نمیدونم والا یاس...
مثل میهن از این قفل ها نداره :/
لامصب این بلاگ چقد امکانات داره |:
پاسخ:
اره انصافا خودمم کف کردم :)))
نت بی درو پیکره دیگه بلاگفا هم از این غلطا میکرد هنگ که کرد وقتی درست شد جای صخره زیر پستا اسم واقعیم بود دهنم شش متررررررررر باز موند فک کنم تک تک کامنت خصوصیامو یکی خونده بود
پاسخ:
-_______________________________-
بذا کپی کنن، بینیم چی عایدشون میشه :)
پاسخ:
اخه من همیشه خیلی با خوشبینی و معتمدانه با جزئیات و عکس مینویسم...
فکر کنم بیشتر باید حواسم به پست های رمزیم باشه
همینو بگو والا :)))
موندم روزانه های مزخرف من بدرد چه کسی به غیر از خودم میخوره؟! :-/
پاسخ:
واقعا هیچ ایده ای ندارم :/
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۴ آدم ارغوانی
وای خدا تا حالا بهش دقت نکرده بودم :|
ینی کی چرت و پرتای منو کپی میکنه؟! :|
پاسخ:
واقعا کی ی ی ی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">