کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ساراه بازگشت به امن آغوش ارتباطات

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۶ ب.ظ

فاینلی!!!

واقعاا فاینلی!!!!

اینکه نتت هم زمان با گوشیت برای چندین روز به مشکل بخورن و هیچ گونه راه ارتباطی ای نداشته باشین چه اتفاقی براتون میفته؟

من تو این مدت که نبودم تو این کابوس بودم.

و البته نتایج خووبی هم داشت. از تمیز شدن اتاق و مرتب کردن لپتاپ-که به تنهایی چندین روز به درازا کشید- گرفته تا درست کردن کیک و مربا و دلمه و قیمه و ...

خلاصه که کلی خوش به حال خانواده شد.

امروز منتقل کردیم رو اون خط تلفن و ببینیم که چی میشه!

قبلا ها ملت چه جوری زندگی میکردن واقعا؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
ساراه

نظرات  (۷)

هوراااااااااااااااااا 
هوراااااااااااااااااا ، عشقم برگشته 
به به دخترم دلمه درست کرده :))
واقعا چجوری زندگی کردن ؟؟
پاسخ:
برگشتممممممم ...البته اگه بازم به مشکل نخوره
بله ^_^
واقعا به سختی :/
من الان 2ماهه بدون گوشی دارم زندگی میکنم :))) 
از دست بعضیا واقعا راحت شدم. دلمم برا بعضیا خیلی تنگ میشه :(((
پاسخ:
خب بالاخره یا گوشی یا نت یه کدومو باید داشته باشی..بی هیچی که نمیشه :(
مگه دستِ خودش به مشکل بربخوررررره دیگه هیچی نمیگم  -____-
موهاش ^_________^
پاسخ:
پس میسپارمش دست خودت :))
موهای خودتونه قابل نداره :)))))
هوووووف کجایی باباااااا (:
پاسخ:
نت نداشتم و احتمالشم زیاده بازم نداشته باشم :|
والا خواهر از گوشی شانس نیاوردم. از روزی که خریدم هر بار به یه بهانه ای خراب شد یه بار مموری نشناخت یه بار سیمکارت یه بار انتن نداد یه بار باطریش حامله شد و ...
دیگه سری اخر خراب شد انداختمش ته کمد :|
ولی خوب نت رو دارم شکر خدا :)) گرچه اینم که دارم بابام بعضا تهدید میکنه که میخوام برم بگم نت و قطع کنن :|
خدا نصیب هیشکی نکنه حتی کافر و گرگ بیابان نداشتن گوشی و نت و تکنولوژی :دی
پاسخ:
واااااااااااالاااااااا :)))))))))))
خوشحالم برگشتی همونقدر که خونواده فیض بردن ما داغان شدیم از نبودنت :دی
پاسخ:
شما عزیزییی :*
خوش برگشتی جات خعلی خالی بود :-)
پاسخ:
مرسی ی :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">