کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

گاهی روزهای معمولی

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

چندروزی مامان بزرگ و بابابزرگ اینجا بودن...

امروز که رفتن حسابی جای خالیشون حس میشه...

بودنشون قشنگ بود...

× هانی اومد از صبح پیشم و عصر هم نوبت دندون پزشکی داشت و باهاش رفتم. بعدشم قرار شد یه ساعت با مسیو بریم فندق و پیتزای ناب بزنیم بر بدن.

الناز و فروز و مهرناز مشاهده شدن اونجا و 5 تایی حسابی خوش گذشت. به این تغییر روحیه نیازمند بودیم.

× یه سریال شروع کردم تا اینجاش که خوب بود. خواستین ببینین. reign


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
ساراه

نظرات  (۳)

ارررررررره خیلی حسِ بدی داره جو خونه بعد از رفتن مهمونای چند روزه :/
نووووووووش جان 
+ یه خلاصه بده ببینم فیلمه در موردِ چیه ؟ :)
پاسخ:
خیلی...مخصوصا که کلی مهمون دیگه م داشتیم تو این چند روز
× سریاله...نقش اولش یه دختر جوونه...زیر 20 سال..که ملکه اسکاتلند و فرانسه س و قراره ملکه انگلیس هم بشه..اگه از فضاهای درباری و سیاست بازیاشون خوشت میاد سریال خوبیه...مخصوصا اینکه نقش اصلیش یه دختر موفق و کار بلده ^_^
دووووووووووووس دارمش اینو خدایی :))
پاسخ:
:)))))
سریاله رو تموم کردی دوسش داشتی بگو منم ببینم با شتچر!

منم مامان بزرگمو میخوام:-(
پاسخ:
2 تا فصلش اومده فقط صخره :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">