کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

امروز کلاس داشتم...

استادمون یه مسافرت یهویی براش پیش اومده بود و یکی دیگه رو جا خودش فرستاده بود.

تمرینامو درست حسابی انجام داده بودم.

امروز بهمون دستان اول روی سل ُ یاد داد..خیلی سخته...

صداش مثل دو خوشایند نیست. شایدم ساز من کوک نیست. نمیدونم.

قصد دارم از فردا شروع کنم برا امتحانا. حالا قصدم کی منجر به عمل شود خدا داند.

همیشه همه ی اسباب کشیا تو دوران امتحانمه...نمیدونم چه حکمتیه!!

ازمایش پلاکتش افتاد برا فردا صبح.

این روزاها کلا حال و حوصله ندارم.

داشتم فکر میکردم ساراه ی بلگفا چقده فرق داره با ساراه ی بلاگ!

اون همه شور و حال و اون همه انرژیم کجا رفت اخه؟

شیم لس لعنتی چرا نمیاد؟

دهاندرد لعنتی چرا...

ستون فقزاتم باز هم درد میکنه

چقدر ذهنم درهم برهمه...

چرا بلاگ اون سیستمی که میگه لینکات آپ کردنُ  نداره آخه...

× آهنگ این پست: یکی دیگه_بزرگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
ساراه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">