کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

باز امروز در اوووج آسمااانم

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ

خب خب! ساراه اومد با چندتا خبری که ایشالا بهترین خبرها قراره بشن.

هیچی نمیگم خودتون ببینین


1 2 3 4 5


× خودم که اینارو دیدم تازه به ساعت دقت کردم...پ ما کی میخوابیم؟ :)))

هزار بار این اسکرین شات هارو خوندم با کلی پ.م دیگه که بینشون بود و اینجا نیست... و هر بار نیشم بیشتر از دفعه قبل باز میشه.


× مسیو همین الان عصر همه اکیپُ دعوت کرده...آخ جون کلی خوشگذرونی...امروز میره که بهترین روز دنیا شه ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
ساراه

نظرات  (۶)

از شگفتی های زندگی این است که مرگ، درست زمانی ما را درمی‌یابد، که آماده شده‌ایم تا از یک زندگی شیرین برخوردار شویم.
پاسخ:
:)
(:
پاسخ:
:)
نه دیگه من وبتو نمیخونم جذابیت نداره مطالبت تکراریه :دی
پاسخ:
یعنی یه کاری کنم جذابیت داشته باشه؟ :))
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۳ آدم ارغوانی
همیشه شاد باشی :)))
پاسخ:
مرسی :)
هر روزت بهترین روز دنیا باشه:-)
±میثم شییییییره
پاسخ:
تووو هممم...
شیرهه ه ه ه
نه نه قالب عوض نکن پشیمون شدم این کد نمیخواد خوبه 
قاااالب نو مبارک به به به به
پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">