کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خلاصه که حسابی سوپرایز شدیم

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ
دو ساعت دیگه حرکت میکنیم و من هنو وسایلمو جمع نکردم.
گوشیمو آخرشم خودم درست کردم. با خلال دندون افتادم به جونش درستش کردم فعلا. از مزایای سمپادی بودن همینه دیگه :)))

یه ربع پیش با میثم حرف زدم و چون خبرای خوبی بود گفتم بیام اینجا بگم و بعد برم آماده شم.
یه دستگاهی هست که کارش یه چیز تو این مایه هاس که کل بدنو اسکن میکنه و هر نوع بیماریو تشخیص میده. از سرماخوردگی بگیر تا ام اس و سرطان.
دلایل این بیماری هارو تشخیص میده و بر اساس دلیلش دارویی درست میکنن برای فقط خود طرف.

برا میثم هم تشخیص داده که همه چی از یه ویروس شروع شده. یه چی تو این مایه ها که سرماخورده و بعد از اون یه ویروسی تو بدنش ایجاد شده که باعث سرطان خون شده.
آمااااا...خبر خوشگله اینه که این دستگاه تشخیص داده بیماریش به طور کامل خاموش شده ولی چون اون ویروسه هنوز تو بدنش هست ممکنه برگرده. الان تا دو سه هفته  دیگه یه دارویی رو میخوره که باعث میشه از بین بره اون ویروس.
بعد از دو سه هفته میره دوباره که ببینه ویروسه چقدر مقاومه از بین رفته یا نه. اگه از بین رفته باشه حتی...حتی!!! نیاز به پیوند هم نداره.

ولی خب اگه از بین نرفته باشه باید بره برا دور چهارم شیمی درمانی و به قول خودش از اونجایی که تو همه دور های شیمی درمانی پیشم بودی وحی منزل که این دور هم باید بیای :)))))

و یه چیز دیگه هم اینکه اگه سیر از بین رفتن این ویروسه خوب باشه تو همین ماه آینده یکی دو هفته میاد بابل.  ^_^


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
ساراه

نظرات  (۱۲)

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۵ یه بنده ی خدا
چقدر علم پیشرفت کرده . من اصن نمی دونستم همچین دستگاهی وجود داره و حتی اگر می دونستم هست، نمی دونستم توی ایران داریم ! خوب شد تحریما رو برداشتنا !
ان شا الله خوب میشه و اصن نیازی به شیمی درمانی و اینا هم نداره . مطمئنم !
پاسخ:
به تعداد خیلی محدودی داریم تو ایران...و اگه درست شنیده باشم فقط 10 نفرن که میتونن باهاش کار کنن.
شیمی درمانیش که تموم شد دیگه تقریبا..فقط یه دور مونده که 26 م شروع میشه.
ایشالا که دو هفتهدیگه میبینیم ویروسه هم از بین رفته.
واای اگه بشه...
اگه بشه ترم بعد برمیگرده دانشگاه...حتی فکرشم ذوق مرگم میکنه ^_^

وای مگه میشه ؟ :))))))))))
خدا رو شکر 
پاسخ:
ششد آدن ن ن ن !!!!!!!!!!!!!! 
وای سارا چه خیر خوبی میثم شیییییره دعا میکنیم براش
:-) ایپل میثم مرررررسی خدا جون
پاسخ:
مرسی صخره ه ه ه :*
سفر بی خطرررررررر 
خعلی خداروشکر بابت میثم:-)
پاسخ:
خیلی صخره..خیلی
قهری کامنتامو تایید نمیکنی سارا؟!؟!
پاسخ:
نبودم صخره جان :*
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۵ آدم ارغوانی
امیدوارم که هرچه زودتر خوب خوب بشه :)))
پاسخ:
مرسییی :*
چ دسگاه باحالییییی
خداروشکر ساراه
پاسخ:
آرهههههه
خداروشکر
پاسخ:
^_^
این ویروس از بین خواهر رفت و بیماری گورش را گم میکند و همه چی به خوبی قبل و بهتر از ان میشود حتی...
الهی شکر
پاسخ:
یاس انرژی هاتو دوست دارم :*******
 چقدر دستگاهی که بهش اشاره کردی جالبه ! اتفاقا همین امشب قصد داشتم از کلینیک چکاپ یه بیمارستان برای مامان و بابام وقت بگیرم . برای چکاپ سطح 3 ش [که فک کنم خیلی مفصله!] باید یه شب توی بیمارستان بمونن ! همچین دستگاهی داریم توی مملکت و ما بی خبر بدیم ؟ هعی ..
  +
امیدوارم دوستت خوب بشه :)
پاسخ:
چون این دستگاه کار و کاسبی دکترارو کساد میکنه فقط به 10 تاش مجوز دادن و مثلا همین الان نوبت بگیری چند ماه دیگه شااید بت نوبت بدن
پست جدیدمو دوستدارم [لبخند] نظرتان؟
پاسخ:
آمدیم ^_^
سلام ساراییی!خوبی؟ نگران نباش زودی خوب میشه زووووده زووود
پاسخ:
مرسی :*
آره...میشهههه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">