کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بیا با هم صلح کنیم.

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ق.ظ

اینکه که نت خونمون کی میخواد با ما وارد صلح بشه رو هنوز نمیدونم.

نتُ از شاتل انتقال دادیم مخابرات.

اومدم خونه بابا گفت رمزش اینه. رفتم زدم. وبو باز کردم. اومدم بنویسم ساراه آمد. ساراه با وای فای آمد. قطع شد.

تا الان که وصل شد دوباره.

خدایا خیله خب. شوخی جالبی بود خندیدیم. بسه. باشه؟


× چند روزیه اینجا هوا بارونیه و خنک...جای همتون خالی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
ساراه

نظرات  (۴)

به به بارونی.... به به تر خنک....

درست میشه سارا نت برا هممون بازی در میاره بی محلی کن خودش اشتی میکنه خخخخخ
پاسخ:
آخه اینو کلا گفتن خطتون ضعیفه نت نمیکشه..باید بیخیالش شین کلا.
گفتن شااااااااید مخابرات بتونه اوکی باشه..
که اونم داره بازی درمیاره. :|
من انقدررررر از اینایی برا کامنت  دادن نیاز نیس رمز بزنی خوووووشم میاد 

+تنبلم نیستم هییییچم دهع
پاسخ:
والا صخره خودمم همینننن.... :))))))
وای ساراه درست درمون به فکر نتت باش این تابستون که همش نیودی :/
به فکر این دل مام باش که واست نخود میشه :///
پاسخ:
والا بابا چون همه خبراشو تو نت دنبال میکنه از من پیگیر تره :))))
فعلا که این مخابرات یه کم بهتر از بقیه دووم اورد...ببینیم چی میشه...
من به قربان دل نخودیت خب :**
خب به سلامتی
خب کی صلحه ایشالا

پاسخ:
خدا داند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">