کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

یک مثلا کاملا واقعی

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

مثلا ساعت 1:30 شب باشه.

یک تاپ صورتی و شلوارک طوسی/توسی تنت باشه.

موهایت را محکم دم اسبی جمع کرده باشی و گیس کرده باشی با یه پاپیون صورتی بسته باشی.

صدای بارون وسوسه ت کنه.

پاتو از اتاقت بزاری بیرون و بروی زیر بارون. سرد سرد سرد...

لبخند لبخند لبخند

بوی باغچه هایی که خیس شدن.

 چی میتونه جذاب تر از خواب امشب باشه؟

هوا خنک باشه. گوله شی زیر پتو. اینقدر به صدای بارون گوش کنی تا خوابت ببره.

خدایا مرسی واسه این حس خوب آخر شبی :*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
ساراه

نظرات  (۹)

۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۴:۰۲ آدم ارغوانی
من اینطور حس ها را عاشقم!
پاسخ:
من نیز ^_^
هیچ وقت یادم نمیاد از بارون لذت نبرده باشم هیچ وقت
پاسخ:
^__^
مخصوصا اگه یه بارون یهویی تو فصل گرم سال باشه
اینجام هوا خنکه یه جوری که آدم میخواد لباس گرم بپوشه اول شهریوری والا :))) 
پاسخ:
آره :)))))
منم الان سوییشرت پوشیدم با شلوارک...
مامانم هم راه میره لباس گرم پوشیدنمو مسخره میکنه :))))
بارون کلا حس خوب به ادم می ده
آب انرژیش مثبته
پاسخ:
آره...مخصوصا از نوع تابستونیش
حیف دستم بهت نمیرسه با این اوصاف اگه اینجا بودی یه گازِ آبدار مهمونم بودی :))
پاپیون صورتی ^____^
پاسخ:
خب پس باید خوشحال باشم که دستت بهم نمیرسه :))))
سارا خانوم ایا این انصافه اینقدر فخر بفروشی به ما بارون ندیده ها!:)) 
یعنی دلم یه بارون  خواست و بعدشم بخهوابم تا ته دنیا:))
پاسخ:
اونطرفا هم میااد...کمی صبر پیشه کن خانوم خانوماا
ما خونه مون آپارتمانیه، متاسفانه فقط میتونم از پنجره به بیرون نگاه کنم!
پاسخ:
امان از دست این بلند مرتبه سازی ها
حالا من هی فکر میکردم آدن یعنی چی..کشفش کردم:دی
پاسخ:
بهت تبریک میگمممممممممممم :)))))

واقیینی آدن یعنی چی؟؟[سوال]
پاسخ:
ای بابااا آدن جان بیا پاسخگوووو باش :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">