کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ماهت اگه ابر شد برقص تا دنیا برقصه!

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ
هووم...
این چند وقت بودماا....ولی خیلی اوکی نبودم نخواستم فضای اینجارو هم بهم بریزم...
الان بهترم..
یعنی نه که چیزی حل شده باشه..نشستم با خودم فکر کردم خب که چی؟ تا کی میخوای ادامه بدی این روحیه رو؟
حداقل از الانت که میتونی لذت ببری! پس فعلا لازم نکرده نگران آینده باشی...
میثم تو این مدت ایزوله شد...
میدونین که..میثم که ایزوله میشه منم میرم در کنج عزلت..مخصوصا اینکه این سری همشو تقصیر خودم میدونستم..چون ازم خواسته بود همه انرژیمو بزارم رو این که وایتش بالا باشه و بتونه راحت بیاد شمال و من اینقدر درگیر چیز دیگه ای بودم برای دو روز یادم رفت حالا حالا ها مهم ترین چیز زندگیم درمان میثمه...
اصلا فکرشم نمیکردیم که ایزوله شه..واسه همین خیالم راحت بود و ذهنم خیلی درگیر چیزای دیگه ای..مسائل شخصی...
وقتی کلی خوش خوشون رفتم ازش پرسیدم چند بودی؟ گفت ایزوله شدم یخ کردم...اینقدر از خودم عصبانی شدم ...
ولی دو روز پیش بش گفتم عدد دقیق بم بده بدونم رو چند تمرکز کنم...گفت 1700.
و امروز بش پ.م دادم گفتم نتیجه سی بی سی؟
گفت 1700!!!
الان حسابی راضیم از خودم.
این چند روزم که همش به خوشگذرونی گذشت و خوب بود...
خواهر جانم امروز زنگ زد گفت پاشو بیا تهران نمیتونم تنهایی خرید کنم. گفتم چشم..بزار میثم آخر هفته بیاد..ببینمش بعدش میام.
این چند روز خیلی از این دورهمیامون جزء رویاهام بوده همیشه..ولی اونقدری که باید تو اون لحظه قدرشونو ندونستم..چون زیاد میزون نبودم..ولی اشکال نداره..دیگه نمیزارم چیزی از رنگی رنگی بودن دورم کنه...
تازه دارم حس میکنم تابستونه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
ساراه

نظرات  (۵)

سارا خانوم وبلاگ خوبی داری
پاسخ:
:)
همیشه خوب باشی سارا جانمان
ساره&میثم شیییییییییرن مشکلاتم پنیییرن:-Dقشنگ شیر جنگل پنیرو بو میکنه بعد میشوته یه گووووشه لههههش میکنه بهههههلهههه
منم چند وقتیه همش درگیرم ولی دقیقا به همون نتیجه تو رسیدم خووووب باشیم باو گور بابا مشکلات
اینم یه جمله چون میدونم هری پاتر خونی:
هاگرید خطاب به هری،رون و هرمیون؛کلبه هاگرید در هاگوارتز:
بذار  مشکلی پیش بیاد بعد راه حلشو هم پیدا میکنیم 

نتیجه اخلاقی نگران اینده نباش:-)
پاسخ:
مرسی ی ی صخره ی دوست داشتنی ی ی ی :) :*
اسیر تحلیلاتم :))))
وااااااااای هر چیزی که به هری پاتر مربوط شه منو سر ذوق میاااره...مرسی ی ی ی ^_^
±±± اگه میومدم پست جدید نمیدیدم اون روم میومد بالا:-D با تشچر لفطن دیگر غیب نشوید .
پاسخ:
چشممم...از این به بعد با اطلاع قبلی غیب میشویم :))
:-):-):-)
پاسخ:
چشمک
سلام سارا جانم نمیدونستیم حالت خوب نیست من حدسم این بود که دوباره اینترنتت بازی دراورده:(
خدا رو شکر بهتری و خدا رو شکر برای 1700 میثم..
درست میشه سارا همه چی شاید زود شاید یکم دیر اما مهم نتیجه ی اخرشه عزیزم
همه چی خوب و عالی پیش میره مطمئن باش
بعدا دوستایی خواهید بود که قدر لحظه لحظه ی باهم بودنتون رو میدونین و این خوبه :)
سارای رنگی رنگی :*
پاسخ:
مرسی یاسی تریت یاااااااس دنیااا :*****
آره..مهم نتیجه آخرشه که خوب میشه...خیلی هم نمونده تا نتیجه آخر...میدونم...زود همه چی مثل قبل میشه حتی خیلی بهتر از قبل ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">