کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

حافظا!

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

چون غم و شادی جهان

در گذر است

بهتر آن است که من

خاطر خود

خوش دارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
ساراه

نظرات  (۴)

یه سر بهم بزن ..نیاز به نظر دوستام دارم
پاسخ:
چشم..اومدم
بههههلههه
پاسخ:
:)
دقیقا:دی
پاسخ:
:)
سلام واقعا لذت بردم . خوشحال میشم سری بزنید
پاسخ:
از چی ی؟ 
واقعا از چی لذت بردی لعنتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">