کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه؟

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

تموم شد!

چیزی که 4 ماه انتظارشو میکشیدم اومد و تموم شد...

پس چرا من الان خوشحال نیستم؟

چرا پر از انرژی نیستم؟

چرا بغضم؟

چرا اختیار اشکامو ندارم؟

چرا دلم یه گریه درست حسابی میخواد؟

کی؟ دوباره کی؟

لعنت به این وضعیت مزخرف...

باااز... یه بغضی گلومو گرفته ه.....


× ورق زدم مغزمو دیدم دونه دونه ثانیه ها...همش رفتن از دم من رد کردم همه روو...چک کردم دیدم دلم شده از قبلا هم تنگ تــر...فردا هم این لحظه هارو میخوام از اول برگردن...میخوام از اول برگردن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
ساراه

نظرات  (۴)

به وبم سر بزنین
پاسخ:
نمیخوام
خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
پاسخ:
خیلی ممنون از وبسایت خوبتون؟؟؟!!! :|
برای همینه که باید قدر لحظه هیا خوب رو دونس
پاسخ:
هرچقدرم قدرشو بدونی بازم تموم میشه...:(
کاش میشد امروز بارها و بارها تکرار شه
بعضی وقتا ادم تو همون لحظه هم دلتنگ اون لحظه میشه..
پاسخ:
دقبقاااا...بخش بزرگی از سه شنبه رو دپ بودم....دقیقا به همین دلیل...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">