کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خیلی ملو زندگی پیش میره جلو

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

از آخرین بار که نشستم و درس خوندم خیلی وقت گذشته...یادم نبود اینقدر سخته

یکی از بدی های رشته مون اینه که چون میان ترم نداریم و اکثر واحدامون عملیه وقتی نوبت به امتحان های ترم میرسه پدرمون درمیاد...

امروز فقط تونستم سه چهار صفحه ای ریاضی و سه چهار صفحه ای هم مسکن بخونم.

میثم پلاکتش خووب بووود. مرخص شده خداروشکر.

خیلی خوشحال شدم خیـــلی..

کلی انرژی گرفتم.

تقریبا هفته ای یه بار باید بره بیمارستان.

البته اینجا این بحثم پیش میاد که چون گلبول های سفیدش خیلی پایینه فکر نکنم بتونه بیاد بیرون. مخصوصا با اون هوای آلوده تهران.

من و آزی هم بخوایم بریم دیدنش یه خورده یه طوری نیست؟

اینکه خونه خالشه و کلی از خونوادشم پیششن؟ :/

8م تحویل کار بیان معماری دارم. یعنی دیرتر تموم میشه...

بازهم تولد مسیو بین امتحاناس...

این چه وضعشه آخه؟

تولد برادرشم یه روز قبلشه...نمیدونم چی بخرم براش...

باز نمیدونماا :)))

بلگفا هم یه خبری داد خداروشکر...

زودتر درست شه برگردم به امن آغوشش... :)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸
ساراه

نظرات  (۵)

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۸ شیرین حیدری
اره همیشه پشتیبان میگیرم
پاسخ:
خیلی کار خوبی کردی...
خوش به حالِ شما شهرسازیا که اکثرِ کازاتون عملیه 
نرم افزارای مفلوک هم عملی دارن هم تئوری در حد بنز :|||
خدا رو شکر ایشالله میثم زودِ زور خوبِ خوب شه :)
به نظر منم یه جوریه برین خونه خاله ش :)
بازم تولدش وسط امتحاناس :)))))))
همیشه دلم واسه خردادیا و دی ماهیا سوخته و خواهد سوخت خیلی گناهن :/
منم بلاگفامو میخوام ، اینجا یه جوریه خیلی با شخصیته ژستِ محیطش :||
پاسخ:
کجا همش عملیههه؟؟؟ این امتحانایی ک میدیم پ چین؟
ایشالاا
ب نظر منم ی طوریه...ولی خودش میگه مگه چیه ه ه؟ اخه کلا خاله ش ادم پایه ایه...یه بارم که خونه میثم اینا بود منو ناهار دعوت کرده بود که برم بهش دستبند یاد بدم...ولی من روم نمیشد نرفتم :)))))
خرداد نیس...از تو بعیده ک ندونی :)))
تیر
5 تیر تولد خودشه..4 تیر هم تولد داداشش
اره ه...اونجا انگار خیلی خودمونی تره
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۸ جوینده حقیقت
سلام.

شاید تنها حسن بیان آشنایی با دوستای تازه باشه ...

خوشحالم از آشنایی با شما ... و امیدوارم بیشتر از من حوصله درس خوندن داشته باشی :دی
پاسخ:
شاید...
مرسی...
من هم امیدوارم :))
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ شاد بانوی تو ...
تولدش مبارک پیشاپیش ♥
پاسخ:
مرسی ی ی ی :*
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۴ سیـن بـانو ...
با عنوان پستت شدید موافقم :|
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">