کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دلم یک معجزه میخواد...

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ
هر ثانیه ای که میگذره دلتنگ تر میشم از قبل...
وقتی نمیبینمش عادت میکنم کم کم، با خودم کنار میام...بعد میبینمش و دوباره برمیگردم نقطه اول...
این نبودن ها...این وضعیت...داره از حد تحملم خارج میشه...
حداقل اگه بدونی نیست و حالش خوبه، داره بهش خوش میگذره یک کم تسکین دهنده س...
اما این که میدونی نیست و خوب نیست...نیست و میخنده مصنوعی، هی بغضتو بزرگ و بزرگ تر میکنه...
گمونم به دو روز گریه مداوم نیاز دارم که خوب شم...

دلم یک معجزه میخواد...کاش بشه...کاش می شد...
کاش بشه چهارشنبه پر بشه از خبرای خووب...
کاش بگن انجام ندادن پیوند ریسک نیست...

سخته...فکر کردن به اینکه دیگه قرار نیست شب گوشیت زنگ بخوره و بگه سوپراایز فردا صبح کار دارم اون ورا میام دنبالتون باهم بریم یونی.
قرار نیست به محض اینکه حوض دانشکده رو میبینی گوشیتو برداری و اگه ازش اس نداری بگی کجاایی عنتر؟ اونم بگه آتلیه م دتر..بیا اینجا..سر رات برام آدمس خرسی هم بخر :))
قرار نیست وقتی دیدت بت بگه کیکایی که برام درست کردیو بده بیاد و بهش بگی هییییس!!! جلو حسین نگو که چیزی برا ما نمیزاره...کلاس تولایی که چراغا خاموشه یواشکی میریم کیکارو میخوریم.
قرار نیست استاد دعوامون کنه بگه از اول کلاس دارین حرف میزنین با هم بعد ما مثلا شرمنده شیم و از این به بعدشو رو کاغذ حرف بزنیم...
قرار نیست دیگه وقتی سرش غر میزنم چرا دفترت حاشیه نویسی نداشت که فضولی کنم دفترشو پر حاشیه کنه برام...
قرار نیست یهو تو لابی ببینیش و بدویی سمتش بگیییی وااااااای میثم سوژه جدید خاله زنک بازی ی ی...و بشینی براش تعریف کنی اینطوری شده ه...اونم بگه نمیدونستی یعنی ی ی ؟ :)) 
قرار نیست وقتی میره تهران سرش غر بزنی که ااه چرا همش اونجایی؟ پس منم کلاس نمیرم...اونم بگه تو کی کلاس بودی که این دومیش باشه...
قرار نیست وقتی میبینش گوشه لابی لم داده و هندزفری تو گوشش و به پایین خیره شده هندزفریشو از گوشش بکشی و بگی مگه بت نگفتم حق نداری از این اهنگ ها گوش بدی...پس هندزفریتو میپیچونم تا دیگه به اینا گوش ندی ..اونم بت بگه چه جونوری شدی تو؟ تو هم بگی اورنیتورنگ...بعدشم طوری نگاش کنی یعنی گور بابای دختره..اونم بخنده و بگه دیگه چه خبر؟
این روزها میگذره...میدونم...شک ندارم...
این روزا میگذره ولی قرار نیست این روزایی که داریم از دست میدیم برگرده..قرار نیست بازم با هم سرکلاس بشینیم...بخندیم..حرف بزنیم..با هم شیت ببندیم....

این قرار نیست ها میتونه آدمو دیوونه کنه...میتونه هیچ وقت اشکاتو بند نیاره..میتونه بغضتو بزرگ و بزرگ تر کنه....

× هر وری بری باتم داشم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
ساراه

نظرات  (۹)

0
پاسخ:
؟!
ساراه ساراه ساراه اینم جزوی از دوستیتونه دیگه همش که نمیشه همه چی خوب باشه میثم خووووب میشه دیگه خب؟
خاطراتتونم خیلی قشنگ بود جا داره بگم خوش به حالتون و من واقعن قبطه خوردم راسش امروز از وقتی بیدار شدم تا همین الان که چهل دقیقس تو هخت سرم تو نته هی به فکرتم:-D
خووووب باش ساراه خدا هست حواسش بهتون هست همه چی درست میشه
پاسخ:
خوب میشه صخره ه ه...ولی من نمیدونستم که اون روزا آخرین روزایی که با هم تو کلاس مینشستیم...من اینارو نمیدونستم...
این که یهویی با همچین چیزی مواجه شی که یه سری چیزای عالی که تو زندگی داشتی و مطمئن بودی بازم هست...یهو بفهمی دیگه نیست..دیگه اخراش همونا بود...
سخته..خیلی سخته...
وقتی دانشگاه شروع شه نبودش خیلی بیشتر حس میشه...
شما بیشتر از این روزا خاطره دارین... خاطره ی سرکلاس نشستن و شوخی و خنده و کیک و گردش رو دارین... خیلیا دیگه هم دارن...اما شا خاطره ی با هم رد کردن طوفانو خواهید داشت... بعدا بشینین و تعریف کنین یادته چه روزای سختی بود؟ اون ماگی که برات هدیه اوردمو داری؟ یادته چقدر دلتنگ بودیم و تحمل کردیم...سارا..سختیش به کنار اما خاطره های ارزشمندی خواهید داشت..دوستی مال این روزها هم هست..این روزاست ه دوستی و گذر زمانو ارزشمند میکنه:) پس خوب باش و بذار زمان روال خودشو بره ..روزای بهتری در راهه 
پاسخ:
حرفات قشنگ بود یاسی ترینم...
مرسی که هستی..بودنت خوبه...
تموم سعیمو میکنم که بهتر شم...
اره میفهمم راس میگی ولی اینم قشنگی خاص خودشو داره ده سال دیگه که بچه میثمو بغل کردی یه دونه میزنی پس سر میثمو میگی هر وری باتم داشم:-) قشنگیش اینکه غمی هم باشه که دوستا توش شریک بشن دیگه
از مسیو چه خبر همه چی خوبه؟
پاسخ:
صخره!
از عوارض پیوند عقیم شدنه!
حتی اینی که گفتی هم نمیشه که بشه
اره ه خوووبه ^_^
از عوارض پیوند عقیم شدنه؟ خب اینم صد در صد که نیست هست؟ خدا بخواد همین فردا همه چی اوکی میشه و نیازیم به دارو هم نمیمونه چه برسه پیوند:* به این چیزا فکر نکنیم!


سارای ما چطوره امروز؟
پاسخ:
فک کنم چون میثم از یه دختر داره پیوند میگیره واسه همین عقیم میشه...
آخه دکترش میگه اصلا ریسک نمیکنم. درمانو تا آخر ادامه میدیم...
ودوشواری گنده هم اینه که برای پیوند حدود 6ماه ایزوله س..دو ماه قبل..دوماه همزمان..دوماه بعد!!!!!!!!

خب که چی!!!یعنی چی نمیشه که بشه!بهزیستی هست و کلی هم علم پیشرفت کرده!
یه بچه از بهزیستی میگیره میشه دختر خودش:-D اه من جنسیتشم انتخاب کردم 
ساراه متاسفم برات پس فردا قراره عمه بشی داره غصه الکی میخوری
میثم شیره زودی همه چیز تموم میشه و میاد دانشگاه اننننقدر بزنین تو سر و کله هم که خسته شین 
پاسخ:
حتما باید دختر باشه هااا...همین که گفتمممم :)))
بزار یه از جون سیر شده ایو پیدا کنیم دوست دختر این شه حالا راه زیاده :))))
زندگی در جرررررریاااانه خدا هم داره نگامون میکنه بسه دیگه
پاسخ:
زندگی در جریانه ..مرسی صخره ^_^ :*
خخخخخخ کمک خواستین روی منم حساب کنین همه بگردیم بلکه یکی هم خر شد با میثم دوست شد :-D 

از اولم خودت در نقش عمه باهاش طی کن که ببین زن داداش بچه فقط دختررررر:-D
پاسخ:
والا هرچی میگردیم پیدا نمیشه...یعنی دوستای خودمو که دلم نمیاد با دست خودم بدبخت کنم :))))

سارا نمیدونم چی بگم فقط دعا میکنم توهم دعا کن ...
درست میشه دختر جان ... درست میشه ...
پاسخ:
درست میشه ه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">