کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

شیرین ترین چیپس و ماست موسیر دنیا ^_^

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ
هیچی ندارم بگم...
وقتی آخر یه روز شلوغ..همه مهمونا رفتن...افتادی رو تخت..
یهو یکی از دوستای خوب نتی بت پ.م میده و میگه ی چیز عجیب میخوام بت بگم...
میگه راجع ب میثم گفته بودم به مامانم. فقط گفته بودم که دوست یکی از دوستامه..همچین داستانی داره...براش دعا کن.
صبح مامانم بیدارم کرده و میگه اسم این پسره میثمه؟ عکسشو داری؟
گفتم چی شد؟
گفت اومد تو خوابم...گفت سرطانمو شکست دادم.
عکسشو نشونش دادم و همون بود.
نمیدونم واقعا...
هیچ حرفی برا گفتن ندارم...
وقتی دیروز میثم نتیجه بیورزنانسشو گرفته بود و گفته بود ویروسه به نظر میاد از بین رفته و هفته بعد به صورت کامل معلوم میشه و من اینارو به اون دوستم نگفته بودم. 
فارغ/فارق از اعتقاد داشتن یا نداشتن ب این چیزا امیدی که تو دلم روشن شد وصف نشدنیه و در نتیجه خانواده رو مهمون کردم ب چند بسته چیپس و ماست موسیر ^_^
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
ساراه

نظرات  (۹)

چه قدر جالببببب!
آه!بیا دیگه الکی غصه میخوردی میثم خوب شد تموم شد رفت میگی نه وایسا هفته بعد که عکس جواب ازمایشو گذاشتی و گفتی دارم گریه میکنم از خوشحالی و بالاخره تموم شد و اینا اونموقع میبینمت 
خدایا؟اون شب بارونم بیاد همه چی رمانتیک تر بشه:-D
پاسخ:
هفته بعد همه چی معلوم میشه صخره...
انرژی مثبت بفرس لطفاااااااا 
امیدوارم شادیت همیشگی باشه و پایدار
پاسخ:
مرسی :)
khodaro shoooooooookr (:
پاسخ:
اهووووووووم
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۲ • عالمه •
از صمیم قلب آرزو میکنم که حالش خوب شه ♥
اینجا چرا شکلک نداره آخه |:
پاسخ:
مرسی :)
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۴ • عالمه •
یه سوال؛ تنظیمات تعداد "کلمات کلیدی" کجاست؟ برا من چرا اون همه زیاده، برا تو کمه! هرچی گشتم پیداش نکردم |:
پاسخ:
من سوال برام شده که چرا هشتگ میزنم نمیاد پایین مطلبم :|
سارا؟؟!!!! خبری ازت نیس؟خوبی؟همه چی خوبه؟
پاسخ:
خووبم صخره ...
کوشی خب؟؟؟
پاسخ:
ببخشیییید
سارا دوستدارم بزنمت!!چرا نیستیییییی
پاسخ:
هیچی ندارم برای گفتن...
سارا به محض اینکه بیای نت تک تک اون شراره های اتش بغل وبلاگتو از کلت میکنم ببینم مسیو سارای کچل رو میگیره یا نه!پدرمونو در اوردی تو یه کلمه حرف بزن تو رو خدا!خودت که اصلننننن مهم نیستی میخوام حال میثمو بپرسم :-P
خب نگرانت میشیم اینجوری غیبت میزنه دیگه
پاسخ:
تو چقدر دست به نگرانیت خوووبه :)))))))))
اووومدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">