کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

من عذر میخوام :(

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸ ب.ظ

نبودنم دلایل متعدد داشت..

از درگیری با نت و شلوغ بودن سرم و بی حوصلگی و همه چی دیگه...

صخره جان شرمنده شمام شدم...چقد دست به نگرانیت خووبه :))

هروقت دیدی نبودم یکی از این دلایله...ولی چشم..از این به بعد از قبل اطلاع میدم.


× از وقایع این مدت بخوام بگم یک شنبه تولد میثمه و همون روزم کمیسیون داره برا پیوندش..جوابش یه مدت طول بکشه بیاد..معلوم میشه نیاز به پیوند داره یا نه.

× این هفته دانشگاه لعنتی شروع میشه. از دوشنبه که کلاسا شروع میشه تا آخر هفته هر شب جایی دعوتم...عروسی خواهر آزاده س و مخلفات عروسی.

× دیدارها با مسیو هم طبق معمول باشروع شدن کلاسا بیشتر شده.

× هدف بزرگ جدیدی برا زندگیم پیدا کردم که بسیار براش مشتاقم و خیلی هم میترسم ازش...ریسکه تا حد زیادی...ترجیح میدم تا یه مدتی راجع بهش حرف نزنم...حداقل تا وقتی مطمئن تر شدم ازش.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
ساراه

نظرات  (۵)

همین قدر مارا بس که زنده ای سارا!!! 
من در زمینه نگرانی انگل ترین موجود جهانم! یک داعم النگران واقعی!!!:_ :_ 
مواظب خودتون باشید 
پست مبهم زیاد داشت ولی همین قدر مارا بس که هستید ...
فعلا نصف موهاتو کچل میکنم دفعه بعد خبر نده غیبت بزنه همشو از تهههههههه کوتاه میکنم :-D حالا خوددانی
پاسخ:
بزرگوااااریت واقعا چشم گیره...هیچ وقت یادم نمیره :)))))

خدا رو شکر که خوبی ...
بهتر هم میشی به زودی من میدووووووووووووووووووووووووووووونم :دی
فوضول هدف جدید شدم :دی
پاسخ:
مرسی یااس همیشه دوست داشتنی...
بزار یه چیزایی معلوم شه..خبر میدم :)))
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ آدم ارغوانی
:))))
پاسخ:
:)
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۳ پریای شاهرخ
عذرخواهی پذیرفته نیست مگر اینکه تکون بدی :دی
پاسخ:
:))
سلااااااااااااااام کلککککککککککک
چطوریییییییییییییییییییییییییییی
دیروز تلگرام امروووووووووز وبلاگ :)))))))))))))))

پاسخ:
خل و چل خودمی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">