کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

چیز خاصی نیست

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ

دانشگاه مزخرف بازم شروع شد..این ترم اصلا اصلا حوصله شو ندارم..

مخصوصا اینکه تحمل کردن اون همه عنتر بدون اینکه میثم باشه تا شرایطو بالانس کنه سخته...

نبودش زیادی احساس میشه برام...

باز خوبه سه روز در هفته بیشتر کلاس ندارم...

این روزا اصلا اصلا حال و حوصله ندرم..به شدت هم عصبیم...

مسیو طفلی هیچی نمیگه :))

از میثم بخوام بگم اینه که پیوندش تایید شد باید منتظر باشه برا نوبت پیوند...

و اینکه پسرمووووووووون موووهاش در اوووومده...سرش تیغ تیغی و کچلیت بیشتر معلوومه...زیاد معلوم نیست دراومده موهاش...

ولی ابروهاش تقریبا خالی خالی شده بود...الان پررر شدههه...ته ریشم داره.... شد کچل مورد علاقه من ^_^

مژه هاشم تو عکس معلوم نبود ولی فک کنم دراومده باشه اوناهم...

دلتنگی داره اذیتم میکنه..زیاد..

کاش بشه ببینمش...

این پست صرفا محض خالی نبودن عریضه و اینکه به صخره قول داده بودم ناپدید نشم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
ساراه

نظرات  (۹)

خدا کمکت کنه که همیشه استوار بمونی:-)
پاسخ:
مرسی :)
۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۷ خـــانم کـــوهنـــورد
سلاااام جیگر طلااااااا
پاسخ:
سلاام خانوم کوهنورد
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم
پاسخ:
باووعشه :)
باریک الله دختر خووووش قووووول
هورا میثم شیره
±سخت نگیر دانشگاه رو زووودی میگذره 
±±مرسی ک ناپدید نشدی:-D
پاسخ:
شییره ه :)))
به قول صخره سارا شیره:))) 
 
خوب باش دیگه بابا ! روحیه داتنت واقعا رو همه  ی کارا تاثیر داره خصوصا برای میثم..دیگه چیزی نمونده تا پایان خوش طاقت بیار رفیق:)

اشتباهی اونو خصوصی کردم:دی
پاسخ:
طاقت نیارریم چه کنیم؟ :))
همه با هم شیریییییییم ^_^
۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۹ لیدا خانوم
کی حالش خوبه کی عصبی نیست ..

پاسخ:
واقعا کی؟
سارا گلی ما کوجاااس؟
پاسخ:
اوااا....با من بووود...من من :))))
خوووووووووووب باااااااااااااااااش
لطفااااااااااااااااااااااااااااااا
ساراه ِ پر انرژییمو میخاااااااااااااااااااااام 
پاسخ:
چششششششششششممممممممم :** 
الوح؟!
پاسخ:
سلااام :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">