کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دنیای این روزای من

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

سلام سلام سلام...

کلاسامون همش دستشون درد نکنه از 8 صبح تا 8 شبن..یعنی فرصت نفس کشیدن برامون نمیزارن...

از یه طرف دیگه بالاخره با داد و بیداد اطرافیان تصمیم گرفتم این بدلیجاتی که درست میکنم و بزارم برا فروش...روزایی که خونه م مشغوول اوکی کردن سفارشام..

یعنی کلا فوله وقتم...تازه هنوز درسا شروع نشده...

باورتون میشه ساراه ی که صبح بیدار میشد اولین کاری که میکرد روشن کردن لپتاپ بود و شب با لپتاپ روشن خوابش میبرد 5 روزه دست به لپتاپش نزده و روش خاک نشسته؟؟؟

برا خودمم عجیبه بخدااا :)))

خلاصه که از فردا همه چی سنگین تر میشه...طرح مزخرف شروع میشه...

خبر خووب اگه بخوام بدم میثم گفته تا 2 دی یکی دو روز میاد شماااال ^_^

یه فکرایی تو سرم هست که شااید اگه اومد براش تولد سوپرایز طور بگییم...حالا ببینم چی میشه...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
ساراه

نظرات  (۳)

تو این روزای شلوغ مراقب  سارای  ما باش...
روزای شلوغ خسته ککننده اما روحیه بخشن:)
ایده بدلبجاتم خیلی خوب بود اورین ...از طریق اینتا بعد یتونی فعالبت در سطح کشور داشته باشی:)
پاسخ:
امروز کلی سفارش فرستادم برا ارومیه...برا کرمانشاه هم دارم حتی :)))
این روزها همه غرق کارند شوما نیز...
میثم:) کلی دعاش مکونیم  هنوزم
پاسخ:
موووووهااااااااش دراوووووومده صخره ه ه ه...ریشش...ابروووهاشش..مژه ش...
همه در اومده ه ه...
بش میگم تیغ تیغی :))))
ای جانم!تیغ تیغی!!!!:))))))))
مواظب خودتون باشینا
پاسخ:
چشممم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">