کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ
از این چند روز بگم...
×آقای میثم خان تشریف اوردن دو روز شمال...
پنج شنبه ظهر با هم رفتیم بیرون ناهارُ...برا تولدش کلاه فرانسوی خریده بودم و دادم بهش...
چند ساعتی باهم بودیم بعد رفتیم دنبال یاسمن و الهام و یه ذره هم با اونا و رفتیم خونه.
موهاش دراووومده بود...دیگه کچل نبود...
اما سرماخورده بود و بازوشم به شدت درد میکرد که به شدت خطرناکه این قضیه...چون کوچیکترین چیزی پیش بیاد باید پروسه درمانُ دوباره طی کنه...
پسرمون عاشق شده...از یکی از دوستای من خوشش میاد و چند باری بیرون رفتن و پ.م و اینام میدن...فعلا داره باهاش صمیمی تر میشه تا ببینیم چی پیش میاد :دال
جالب اینجاست دیروز که اومدم خونه اصلا حالم بد نبوود....
دو روز زانوی غم بغل نگرفتم...نمیدونم شاید چون میدیدم چقدر بهتر شده و حداقل از لحاظ ظاهری همه چی اوکیه...
ایشالا زودتر نوبت پیوندش میشه و همه چی تموم میشه.
×طاها هم با کلی بدقولی چند روز پیش زنگ زد بهم و گفت کارارو اوکی کردم برات...برو ببین چی میشه...فردا که تعطیله..احتمالا یک شنبه میریم...
دیگه شرمنده که زیاد منتظر موندین...تقصیر من نبود 
×یکی از بلاگ هایی که دنبال میکنم واسه اینکه زیاد نمیرسه بیاد نت و بنویسه...کانال زد و تو اون مینویسه...اول فکر نمیکردم خیلی بهتر از وب باشه....ولی الان که میبینم تاییدش میکنم...حرکت جالبی بود.
خبر خاص دیگه ای نیست...فعلا همینا.. 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۱
ساراه

نظرات  (۷)

۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۹ لیدا خانوم
ب نظرم توام بزن کانال . یه حرکت جدیدی در راستای وب نویسی . 
پاسخ:
اره حرکت جالبیه...شاید زدم :)
امیدوارم همه چیز اوکی تر بشه..

لینکید بانو
پاسخ:
مرسیی :)
علیک سلااام خانوم قوربون شما مام کوچیک شوماییم خوبیم مرسی خبرمون کردی بیایم:-D

طاها جان ارااادت:/
عاغاح؟میثم شیره!!! این خوب نشه که خوب بشه انقدرررر دعا کردیم براش که ضرررررتی خوب میشه نگران نباش 
اوه اوه بازو دردشم درد عشقه 

پاسخ:
ارادتو حتمااااااا میرسونم :))
بازو دردش خطرناکه صخره...ممکنه نشونه عود کردن بیماریش باشه...عود کنه پیوند کنسل میشه..خیلی خطرناکه..دعا کن عود نکرده باشه
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۲ شـاهـ پـَری
ای جون ^_^ 
همیشه به شادی و تفریح :*
میثم هم مطمئنم حالش خوب می شه.اصلا جای نگرانی نیست :)

پاسخ:
مرسی شاه پری جان :**
میثممممم خوب میشششششششه ، بلههههههههه :)))
پشت سر آرمان شهر منم غیبت نکن خانوم :دی 
و دیگه اینکه من برگشتم :دی
پاسخ:
باورم نکردنیه که بالاخره اون سیستم لعنتیو راه انداختی مهندس جان
ارمان شهر شما خیلی بدقوله خانوم خانوما...درجریان باش :))
:-)
پاسخ:
:)
باشه باشه دعا میکنیم هیچیش نیس بابا عاشق شده خودشو لوس میکنه
میگما قالبت خعلی خوووووبه
پاسخ:
جداااا...؟مرسیییی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">