کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ساراه ادم نمیشه..

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ
تصمیم گرفتم ب جا اینکه خودمو اذیت کنم و دو تا صفحه بخونم و فکرم ب لپتاپم باشه و فیلم ببینم و عذاب وجدان دوتا صفحه...
خیلی شیک و مجلسی بشینم و با خیال راحت سریالمو ببینم و با کمال پررویی ب خودم بگم حالاا کووو تا دوشنبه...

یه صدا ارومی ازاون دور دورای مغزمم میگه: خانوم خانوما! حالا کو دوشنبه رو کسی میگه برنامه نداشته باشه جمعه عصر بره پیش هانیه و شنبه هم پذیرای ازاده باشه و صبحاروهم به کل بخواابه.

و خیلی هم دیکتاتورانه این ساراه درون و خفه میکنم و میگم هر وقت ازت نظر خواستم نظر بده! 

و باز هم دو ساعت قبل امتحان میگم چراا به حرف ساراه درون گوش نکردی اخه ه ه ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
ساراه

نظرات  (۱)

باز دو ساعت قبل امتحان میگی من قشششششنگ وایمیستم وسط امتحان به عمق فاجعه پی میبرم
پاسخ:
:)))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">