کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

چکیده این چند روز و یه خبر خوب

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ

معمولا روزا از صبح کلاسم و تا بیام خونه میشه 7-8

اینترنت مزخرف ما هم معمولا از 6 تا 12-1 قطع میشه...
هر روز میخوام پست بزارم هی قطعه نمیشه...
امروز فک کنم یادش رفت قطع شه و منم از فرصت استفاده کردم
یه روزایی میرم کتابخونه درس میخونم...انصافا خیلی ساعتای مفیدی میشه برام...
امروز 1 کلاس داشتم تا 5 و بعدشم 5 کلاس داشتم که امتحان هم داشتم...
نرفتم دانشگاه و قبل از ظهر رفتم کتابخونه که درس بخونم و بعدم برم کلاس...
امتحانم فک کنم خوب بود...حالا جوابارو بده سوپرایز نشیم صلوات :))
میثم بم پ.م داده بود صدام کرده بود و  چون اومدم بیرون دیگه نشد جوابشو بدم تو راه کتابخونه که بودم زنگ زدم بش ببینم چیکار داشت گفت جمعه یا هفته بعد میره 4 روز برا شیمی درمانی و بعدشم بلافاصله پیوند و بعدشم 25 روز ایزوله س...احتمالا تو این 25 روز نمیتونه گوشی هم داشته باشه....25 روز سختیه...
ولی بعدش همه چی تموم میشه...
بعد از مکالمون یه لبخند گنده اومد رو لبااام...اینقدر خوشحال بودم که خودم حس میکردم عجیب غریب شدم :))
ایشالا همه اونایی که از این آدما دوروبرشون دارن حس امروز منو تجربه کنن ^_^
از خوشحالی این قضیه و این که فک کنم امتحانمم خوب بود برا خودم هدیه خریدم :))
 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
ساراه

نظرات  (۸)

۱۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۵ یک ایرانی وطن دوست
سلام ، به سلامتی برای سلامتی میثم و مبارک باشه برای هدیه هاتون
پاسخ:
مرسیی :)
خدایا شکرت :)

-----
:))))))))))
چیپس فلفلی ای جانمم :)))
من این چیپس فلفلیارو با سس فلفل تند میخورم بعدش از دهنم آتیش میزنه بیرون، دوستام هم با نگرانی تمام منو همراهی میکنن :دیییی
پاسخ:
وااای آرهه ه ه ه هه .....عالی میشه ه ^_________^
۱۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۴ • عالمه •
با آرزوی سلامتی و بهبودی کامل ^_^
وای اینجور هدیه ها خیلی خوبن! انرژی مثبت آدم رو چند برابر میکنه!
پاسخ:
مرسی عالمه ^_^
آره خیلییی...
۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۳ شـاهـ پـَری
همیشه موفق باشی دکی رژ قرمز ^_^ 
خدا رو شکر که حال میثم هم خوب شد 
این خوراکی ها رو رو نکرده بودیا :/ 
پاسخ:
مرسی ی ی ی ^_^
بالاخره یه چیزایی باید بزارم برا وبلاگ ی نه؟ :))))
امیـد وارم 25 -26 روز دیگه یه پست در مورد خوب شدن کاملش بذاری.....
منم گاهی واسه خودم هدیه می گیرم :)) لازمه ...:))
پاسخ:
امییدوااارم....
این 25 روزو چه کنم با بی خبری نمیدووونم 
آره واقعا لازمه
امیدوارم زندگیت همیشه پر از لبخند های گنده و پهن و هدیه باشه
پاسخ:
مرسی ی ی ی...
برای همه کاش همینطور باااشه
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۶ شاهین اشتری
ذوق واسه میثم 

پاسخ:
^___^
اخیییییییییییییش میثم شیره تومااااام شوووووود!مباااااارکهههههههههههههههه صد سال به ز این سالها:-)
±منم از اون کادو دومیا میخوام خاب دهنم اب افتاد:-D
پاسخ:
وای داره تموم میشه صخره... حتی فکر کردن بهشم حال آدمو خوب میکنهههه
 :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">