کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

این چند روز معرکه

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

دوشنبه همایش روز شهرساز بود...نمیخواستم برم...

چند روز قبلش میصمک بم گفت پاشووو بیاا تهران...گفتم حس همایش نیست..گفت همایش چیه؟ میپیچیم میریم بیرون...ببینمت حتما حتما قبل پیوند...

گفتم باشد. ^_^

بچه ها قرار بود 9-10 صبحدوشنبه حرکت کنن...من خودم جدا 7 صبح حرکت کردم و ظهر رسیدم تهران...

آزادی قرار گذاشتم با سحرررررر....حس خوبی بود برا اولین بار دوست دو سه ساله ی وبلاگیتو ببینی و دقیقا همونی باشه که تو تصوراتت بود... و عشق کنی با اینقدر پایه بودنش ^_^

میثم هم اومد دنبالمون و هی رفتیم فکر کنیم کجا بریم...از نزدیکای خونه آذین رد شدیم و دیدیم خونه س و اونم اومد...یه کم گشتیم و رفتیم ناهار...

بعدم رفتیم همایش...به آخرش رسیدیم فقط...هدف فقط این بود بچه هارو ببینه که دیگه اینقدر گیر ندن.

فرداش با فاطمه رفتیم سینما و چهارشنبه 19 اردیبهشت دیدیم...چقدر قشنگ بازی میکردن لعنتیاااا

فرداش هم به طور خیلی اتفاقی و سوپرایزطور جور شد که باز بشه بریم بیرون..

با میثم و اذین...5-6 ساعتی باهم بودیم ..

خلاصه که کلی تنوع شد و روحیه مون عوض شد...

برام خیلی مهم بود که قبل از پیوندش ببینمش حتما حتما ...

موهاش دراومده بود...برا پیوند و ایزوله بعدش بازم میریزه....ولی دوباره درمیاااد...

میگه 30 درصد ریسک داره که پیوندُ پس بزنه...ولی چون قیامته مطمئن مطئنم هیچی هیچی هیچیش نمیشه....

× فردا با مسیو میریم خرییید ^_^

از خستگی دارم میمیرم فقط گفتم بیام یه خلاصه از این غیبت صغری بدم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
ساراه

نظرات  (۵)

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۳ شـاهـ پـَری
به به چه پیتزایییی :دیی
پاسخ:
:)))
ایشالا دفعه بعدی با پریاااا خانوم
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۱ • عالمه •
چقد خوبه که آدمایی مثل تو باشن تا از خوندن وبلاگشون انرژی بگیرم!! ♥
پاسخ:
واااای....منننننننننننن؟؟؟ ^_____^

عاغا من الان چشمام درد میکنه نمیتونم بخونم کور کورانه خم دارم کامنت میدم برمیگردم تخ جون پست سارا نوشت:-D
پاسخ:
عاشقتم خببببب :)))))
عاغا من الان چشمام درد میکنه نمیتونم بخونم کور کورانه خم دارم کامنت میدم برمیگردم تخ جون پست سارا نوشت:-D
پاسخ:
:)))))))
سلام به روی ماهم 
و سلام به سارااااااای فعااال
خوبی؟
بابا شیییییره غلط کردن گفتن سی در صد ریسک داره هیچیش نمیشه من میدونممممم
به به پس حسابی خوش گذشته دور هم بهتون شکر خداااا
او او برم پست بالایی ببینم خرید با مسیو چه طور بوده:-D
پاسخ:
سلام به روی ماهت
خوووبم....شما خوبی؟
ریسک داااره...خیلی هم بیشتر از سی درصد ریسک داره...ولی میثم ما قرار نیست این چیزا حالیش شه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">