کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

موقت

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

یه سوالی برام مطرح شده دوستان!

آیا بنده آواتار دارم؟ 

هرکاری میکنم نمیشه کسی ایده ای داره؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۲
ساراه

نظرات  (۳)

سلام
اواتار همون تصویر پروفایله که شما وقتی در وبلاگی  نظر بزارین تصویر اواتارتون نشون داده میشه...
پاسخ:
میدووونم....ولی هی ثبت میکنم ولی نمیشه....نمیدونم چیکارش کنم
۱۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۱ گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

کلا خوب نیست

پاسخ:
چی؟
نه چیزی نشون نمیده 
به قول خودت بزار چند ساعت دیگه امتحان کن :دی
پاسخ:
آخه چرااااااااااااااااا؟
هر چند روز تست میکنم اوکی نمیشه...
برا تو ولی جواب داد چند ساعت دیگه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">