کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

امشب در دل شووری دارم ^_^

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ
تموم شد!
همه چی تموم شد!
چیزی که مونده در مقایسه با چیزی که گذروندیم هیچی نیست! هیچی!!
پیوندش تموم شد امروز! باورم نمیشه!!!
این همه واکنش هیجانیُ یه جا باهم تا حالا نداشتم!!
دستام میلرزه. اشکم هر لحظه منتظره بریزه رو گونه هام. میخوام تا خود صبح با تک تک آهنگ های بزرگ هد بزنم. میخوام داد بزنم بگم تموم شد. 
واای! این همه خوشحالی یه جا مگه میشه؟؟
اینارو سر کلاسم که دارم می نویسم. منتظرم حقجو تموم کنه کلاسُ! بسه دیگه...
میثم پیوندش تموم شده، چطوری از من انتظار داره سر جام بشینم؟
من رو پامم نمیتونم بند شم دایی!

1#دی94
تولد دوباره میثمک
#دنیا_مال_قویاشه
اونی برده که برا چیزی که میخواد تا ته گازو پر کنه

قرار شد روزشمار درست کنم براش و هر روز انرژی بفرستم...تا 10 روز حالش خوب شه و تا 15 روز مرخص شه

ادامه اسکرین شاتای امروزو میذارم شاید یه ذره از حس فوق العاده امروز منُ شمام دریاافت کنین



1  2  3  4  5  6  7  8
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
ساراه

نظرات  (۹)

۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۰ ܓ✿ بانوی بهار
همچی نوشتی تموم شد ترسیدم
گفتم خدایا چی شده
پاسخ:
وااااااای تموم شدددد......باورم نمیشههه...
نخیر! خیلی هم باورم میشهههههه....
یه نگاه به عنوان میکردی خب قربونت برم :))))))))
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۸ لیدا خانوم
ایشالله زودتر خوب شه ..
پاسخ:
ایشالااااا ^_^
وای با این خبر حالمو ساختی دختر! خدایا شکرت! وای تبریک به میثم که نشون داد چقدر کوهه! و تبریک به تو که ثابت کردی رفیقی ! به معنای واقعی!
خدا رو شکر:)
پاسخ:
واااااای یاااااس هنووووووزم هیجان دااااااارم ^_^
عزیزم خدارو هزار مرتبه شکر.خیلی خوشحالیم واسه جفتتون.
ایشالا دیگه همیشه خوب و خوش و خرم باشین.مث همیشه.
و 100 البته قوی :-)
پاسخ:
مرسییییی ^_^
ایشالا هیچکی اون روزای سختُ نبینه
۰۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۳۲ آقای مربّع
چقد خوب 
چقد خوب
چقددددد
پاسخ:
خیلییییی خیلیییی خیـــــلــــی ^_^
یه عــــــــ ــ ــ ــ ـآلم تبریک ^__^
پاسخ:
یه عااااولمه مرسییی
من= بغض! خفه خون در اثر شادی
پاسخ:
واااااااااااای صخرهههه...مرسی ازت که تو این مدت کلی بهم انرژی دادی....
من خودمم هنوز به سه شنبه و اون لحظه ها فک میکنم بغض میکنم 
عزیزم:)

خدارو شکر ...
پاسخ:
خداروشکر ^_^
چقدر خوب :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">