کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پیشنهاد بدین پلییز

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

روزشمارُ درست کردم و دو روز هم برای شرایط خاص بهش فرصت اضافی دادم. آخر هر شب یه روز دیگه رنگ میشه. دیگه توانایی هام سر کلاس روش تحقیق همینقدر بود :))

در راستای کمک کردن به بچه که حوصله ش سر نره خواستم براش کتاب صوتی بفرستم گوش کنه گفت اوناییُ بفرست که خودت گوش کردی و دوست داشتی و فکر میکنی منم دوست دارم.

از اونجایی که من نه میتونم پی دی اف بخونم نه کتاب صوتی گوش کنم و حتما باید کتاب دستم باشه و ورق بزنم همچین موردی نداشتم فقط گشتم سه شنبه ها با موری که خودم قبلا خونده بودم و خیلی دوسش دارم صوتیشو دانلود کردم که گوش کنم ببینم خوبه راویش یا نه!

میشه لطفا اگه کتاب صوتی ای گوش کردین و خوب بود و فک میکنین تو این شرایط میتونه تا حدی سرگرمش کنه رو بهم معرفی کنین؟؟ ^_^

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
ساراه

نظرات  (۹)

من یکم از هری پاتر رو گوش دادم :))
راویاش سینا و رامبد جوانن ...
خیلی خوب خونده بودن ...

پ.ن : من هری پاتر دوست دارم ... (اصلنم حق نداری بخندی :| )
پاسخ:
اتفاقا میثم که اینو بم گفت من گفتم تنها کتاب صوتی ای که گوش کردم هری پاتر بود! 5 بار هم از جلد 1 تا 7شو گوش کردم و الانم تو دور شیشمم و جلد 4م.
گفتم جدی بیاا هری پاتر گووش کن.خیلی خوب و هیجان انگیزه...چون نخوندی فک میکنی دوست نداری...یه ذره بره جلو خیلی جذبش میشی.
ولی با خفه شو و برام تن تن پیدا کن مواجه شدم :))))))))))))
خاله سوسکه خیلی خوبه.شهر قصه :-) من خودم اینا رو دوست دارم
پاسخ:
جدااا؟ :دی
خفه خونم هنو خب 
من =بغض+لبخند±ممنان خدا
پاسخ:
فوق العاده ای ^_^
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۹ اسپریچو ツ
جاناتان مرغ دریای 
خیلی تعریفشو شنیدم ولی خودم هنوز نخوندم

کیمیاگر هم عالیهه
پاسخ:
وای اینوو خودم چندییین بار خوندم...معرکه س....
ولی باید ببینم راوی صوتیش خوبه یا نه
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۴ لیدا خانوم
لینک می ذارم تو کانال یادم رفته یه مدتی صوتی می گوشم معرفی نکردم
پاسخ:
اره منم همه امیدم چیزایی که تو معرفی کردی بود
کیمیاگر خوبه :)

غیر از این کمک دیگه ای ندارم:)) ولی در عوض به سرم زد کتاب صوتی هری پاترو گوش بدم:))
پاسخ:
گوش کن یااس خیلی خووبه ^_^
بچگانه نیس اخه:))

یکی بوف کور  رو گوش دادم یکی هم شوهر اهو خانمو:دی
سر هردوام حرص خوردم:|
مخصوصا شوهر اهو خانوم:|
پاسخ:
ع جدااا؟؟؟
پس برم ببینم چیهه...مرسی :**
خوبین همتون؟انسان های رستاخیز:-D
رستاخیز=قیامت و اینا:-D
پاسخ:
رستاخییییز :))))))))))))
سارا کوشی؟چه خبر؟
پاسخ:
همینجاااا همینجااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">