کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

فقط یه خلاصه از این روها...

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ
سه تا امتحان دادم...دوتاش به معنی واقعی کلمه افتضاح بود...
شنبه هم دوتا امتحان دارم و با  این که میدونم فوق العاده سختن و پدرم قراره دربیاد هنوز شروع نکردم...چرا من آدم نمیشم خب؟

دیروز عقد دخترخاله جان بود...بسی روحیه مون عوض شد... ^_^

از اوضاع میثمم چیزی نگم بهتره...چون اصلا خوب نیست...
پلاکت و وایتش به شدت پایینه و ایزوله س :(

امروز بعد از یه هفته سه تارمو گرفتم دستم و کلی باهاش وقت گذروندنم..چقد دلم براش تنگ شده بود ^_^
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
ساراه

نظرات  (۳)

وای ساراااااااا خدا کنه خوب بشه)):
منم همه امتحانا رو یکی پس از دیگری رییییدم(:
سمیرا
پاسخ:
خوب که میشه ه ه...صددرصد خووب میشه...
ولی طفلی داره پدرش درمیاااد...
همش درد....
اااااااااااااااااااااااااااه...........


شدیدا منتظر خبر خوب از میثم هستم! :(


امیدوارم امتحانات رو با موفقیت تموم کرده باشی و تابستونت مبارک :-*
پاسخ:
کاش میشد بگم آره کلی خبر خوب دارم... :(
همه شو جات خالی گند زدم :))
تابستون شمام مباارک خاانوم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">