کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

استاد حقجو میفرمایند :

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ
حق ندارید شکست بخورید!
شما فقط مال خودتون نیستین!
براتون جوونی گذاشته شده ، براتون انرژی گذاشته شده...
 #سرکلاس نوشت ها
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
ساراه

نظرات  (۳)

فوق العاده بود! تکون خوردم!


+سارا کجا بودی همه ی این مدت:(
پاسخ:
اصلا دست و دلم به وب نمیومد یاس..
یه وقتی هم که حسش بود میخواستم بیام نت قطع بود :))
چقد دلم برات نقطه شده بود
این جمله برای شخص من 20 درصد الهام بخشه 80 درصد رو اعصاب!
پاسخ:
برا من الهام بخشه ولی متاسفانه مثل همه چیزای الهام بخش دیگه فقط تا نیم ساعت :))
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۴ وقایع نگار
چه حرف ِ کوبنده ای! 
پاسخ:
بله ایشون همیشه اصرار شدیدی بر کوبوندن ما دارن..حالا یه وقتایی خوب یه وقتایی بد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">