کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اعتراف

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

اعتراف میکنم هر وقت بروزرمو باز میکنم و آدرس بلاگ رو تایپ میکنم به محض اینکه اینترو میزنم یه تب دیگه باز میکنم و این وبلاگ رو باز میکنم.

و خیلی وقت ها هم پیش اومد اول این وبلاگُ باز کردم بعد آدرس بلاگو زدم.

ساده! مختصر! دلچسب! استایل دار!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
ساراه

نظرات  (۳)

سارااااااااه! من مُردم! *______*
ببخشید که الان کامنت میذارم، اون موقع حال خوبی نداشتم، و نمیخواستم توی اون وضعیت شادیِ الکی کنم!
پاسخ:
مرسی که الکی نیستی ^.^  :*
من اینجا کامنت نذاشته بودم یا توهم زدم یا گزینه های دیگر؟!
پاسخ:
این گزینه که من خرواری کامنت تایید نشده دارم  و تازه دارم سروسامونشون میدم :))
آها، خو پس حله! ((: موفق باشی ^_^ *:
پاسخ:
گودلاک توووو ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">