کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تاکسی غر

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ

محض رضای خدا! وقتی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده میکنین با عطر مشهدی دوش نگیرین!

بغلیتون گناهی نکرده که کل روزُ باید با بوی عطری که پیچیده تو دماغش خفه شه و تا شب با سردرد دست و پنجه نرم کنه!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
ساراه

نظرات  (۴)

واقعا ؟ 
تو همچین مشکلاتی داشتیُ من بی خبر بودم ؟ :(((
پاسخ:
مشکل بزرگی نیست انصافا؟ :))
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۴ روانشناس کوچولو
مرسییییییی سارای گلم اومدی وبم ببخشید دیر جواب دادم یه مدت نبودم :)
پاسخ:
:**
عطر مشهدی :-)))
یه عطر گل محمدی هم هست اونم باید بره تو لیست عطرای مشهدی !!!!! :-)
پاسخ:
یسس یسسسس یسسس
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۱ عروسک بابا
همیشه میخونمت عشق جان :)
پاسخ:
^.^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">