کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

گاهی وقت ها فکر میکنم...

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ

کاش هیچ وقت هری پاتر نمیخوندم!
اون وقت با این حجم از دلتنگی مواجه نمیشدم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
ساراه

نظرات  (۶)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۷ خـــانم کـــوهنـــورد
عه
عه
نکن همچین با خودت
پاسخ:
:)
پس خوشحال باشم که نخوندم؟:)) یا احتمالا میگی نصف عمرم بر فناس:))
پاسخ:
مطمئنا چیز بزرگی و از دست دادی..یه دنیای دیگه س....
ولی خب دلتنگیشم خیلی بده خیلییی....
دو راهی سختیه :)))
اره  منم خوندم بعد هر کتاب که تموم می شد فیلمشو می دیدم. خیلی بدلم می نشست..
فک کنم دو سال پیش بود 
پاسخ:
من فیلماشو فقط تا یه جایی دوست داشتم! وقتی یه جاهایی میدیدم با تصویر سازی هایی که تو ذهنم داشتم فرق داره...یا خیلی از بخش های داستان و بخاطر طولانی نشدن فیلم حذف کردن یا تفییر دادن اعصابم خورد میشد. :)))
ینی میشه روزی فرندز و هری پاتر دست از سرِ کچل ما بردارن ؟؟؟ :))))
پاسخ:
واقعا میشه؟؟؟؟ :)))))))))
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۳ ریحانه. الف :)
منم بعضی فیلم ها یا کتاب هارو می خونم تا یک ماه هنوزم توشون غرقم!
اصلا یه حسی دارم تا یک ماه :))
پاسخ:
آره...و بعضی ها به قول آدن سال ها دست از سر کچل ما برنمیدارن
فک می کردم فقط خودمم که شونصد بار خوندمش و از الان دارم مقدمات می چینم که بچمو باهاش کچل کنم :)))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">