کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پآشو

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ

دیروز کلی غصه خوردم کلی همه چی ضدحال بود.

همه چی دست به دست هم داده بودن که کارام جور نشه.

تا صبح کابوس دیدم!

کابوس خیلی از ترس های زندگیم!

ولی امروز بیدار شدم!

قوی  تر از دیروز. با انرژی تر از دیروز. با انگیزه تر از دیروز. منظم تر از دیروز. هدفمند تر از دیروز.


#بزرگ منبع بزرگ انرژی مثبت منه! 

پسر! تو معرکه ای واسه ساختن این آلبوم! نمیزاری زیاد از هدفم دور شم و انگیزه مو از دست بدم. حس میکنم این آلبوم رو دادین فقط واسه اونایی که "میخوان" خوب باشن و "نمیخوان" به هیچی و هیچکی اجازه بدن حالشونو خراب کنه. مرسی کلی :*


×اگه خوردی زمین اگه دیدی دورت کسی نیــــست، پآشو پرواز کن اوج بگیـــــــــــــــر


× راهُ گم ولی دور نمیشم از اصل داستان؛ یادم میره سختی وقتی رد میشم از خط پایان


× هرچی بگی شد، هرکار بگی کردم، دیروزم تموم شد هرچی سخت از امروزم رد شم! میبینم مهم نیست، نه مهم نیست تا که هست فرداا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴
ساراه

نظرات  (۴)

ساراه، من نه شماره ت رو دارم، نه اینستگرمت رو :(

بزرگ اسم خواننده ست؟
پاسخ:
اسم آلبومه
تو مث یه ماده شیرررررررری که واسه همه مدال افتخار محسوب میشی ♡
سارا عزیزم سلام,چرا وبلاگتو آپ نمیکنی,خب نمیگی نگران میشیم
پاسخ:
ببخش سارا رو
نیستی؟!
پاسخ:
نمیدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">