کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بی وبلاگی سخت بود..خیلی سخت

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ق.ظ

بیشتر از این نمیتونم بدون وب بمونم.

دلم برا اون وبم...برای همه ی دوستام یه ذره شده. 

کاش زودتر درست شه. آرشیوم نپره!!

اینجاهم خوبه...حرفه ایه!!

شاید هم همینجا موندگار شدم...چمیدونم..

هیممم!!

امتحانا سخته و به شدت فشرده و هنوز شروع نکردم به خوندنشون. تحویل کارها که هیچی اصلا.

اخه یکی نیست به این اساتید عزیز بگه آخه بی انصافااا اول مردااااد؟

یعنی استراحت نداشته باشیم اصلا ما؟

پ ارشدو کی شروع کنیم...

ارشدو کجا دلم بزاارم!!!

اااه!!

! اولین پستم همش شد غر!!!!!!!

فک کنم ادامه ندم بهتره!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴
ساراه

نظرات  (۴)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۴ محمد بیگدلی
بالاخره همه ما این دوران رو سپرب کردیم
شما هم غر نزنو سپری کن :)
پاسخ:
بله بله :)
مباررررررکهههه :****
ارشدم داستانییه واسه خودش :|||
+ اینجا شکلک نداره !!!
پاسخ:
مرسی :)
اره مخصوصا اینکه نمیتونم تصمیم بگیرم برنامه ریزی بخونم یا طراحی!! :/
اره ه ه:/
فکر کنم منظورت بلاگفا باشه
پاسخ:
اره ه
میبخشییییید بالا یه محمد بیگدلی کامنت داده با دکتر عزیزم جناب دکتر محمدرضا بیگدلی نسبتی داری شما؟
پاسخ:
من اون محمد بیگدلی که کامنت داده رو نمیشناسم اصلا راستش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">