کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

در جستجوی پیدا کردن لایف‌استایل دلخواهم

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ب.ظ

چند روزی میشه که استفاده از گوشی و شبکه‌های اجتماعیم رو خیلی کم کردم و به جاش به کارهای خودم میپردازم که حال خودم رو بهتر میکنه و مسیرم رو روشن‌تر.

استفاده از گوشیم در طول روز شده در حد هر 2 ساعت یه بار در حد یه ربع و یکی دو ساعت هم آخر شب اونم نه مداوم. در حالیکه دارم آنه شرلی میبینم.

البته که نتیجه‌ش اینه که نوتیف کانال‌های محبوبم همینطوری بالا و بالاتر میره. همین الان که دارم باهاتون حرف میزنم 2404 تا پست نخونده دارم و با خودم فکر میکنم اگه من مدام اینا رو میخوندم در طول روز چه حجم عظیمی اطلاعات مختلف و مثبت و منفی وارد مغزم میکردم. چه وقت زیادی رو برای اینکار میذاشتم. خب معلومه چرا تمرکز نداشتی دختر!

این چند روز وقتی دارم به کارای خودم میرسم اینترنت گوشیم رو خاموش میکنم و حتی میذارمش رو سایلنت که متوجه نوتیف بازی‌هام، هم نشم. گوشی رو میذارم روی تختم و خودم میشینم پشت میزم که کنار پنجره‌س و آفتاب کم جون پاییزی میتابه بهش.
یا صبح که اشعه‌های آفتاب سهم آلاچیق توی  حیاط میشه بساطمو جمع میکنم و میرم تو حیاط و از آخرین روزهای گرم و دلچسب پاییزی لذت میبرم.

 

خلاصه که این روزا از خودم راضی‌تر و خوشحال‌ترم.

 

 

این عکس‌ها رو قبل از 7 صبح امروز انداختم. شیفته‌ی درهای خونمون با اون شیشه‌های رنگیم که اینقدر قشنگ با نور خورشید بازی میکنن.

 

آفتاب محبوبمآفتاب محبوبم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۵
ساراه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">