کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

انگار محکوم به موندن تو یه سیاهچاله‌ایم!

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

باورم نمیشه چند روز رو داریم بدون اینترنت واقعی زندگی میکنیم و به نظرم ترسناکه که انگار داریم حتی با این شرایط هم وفق پیدا میکنیم.

این چند روز برام شلوغ بوده و باعث شده بود یه خرده راحت‌تر بگذره ولی خب نمیدونم تا کی قراره ادامه پیدا کنه.

یکی دو روز یکی از دوستای مجازیم رو برای اولین بار دیدم و مهمونم بود. (به نظرم یکی از عاقلانه‌ترین کارهای زندگیم این بود که قبل از این که حرکت کنه بهش گفتم شماره‌م رو داشته باش چون از اینا هیچی بعید نیست و یهو دیدی اینترنت رو قطع کردن و نتونستی بهم خبر بدی که رسیدی تا بیام دنبالت و تادا! همین اتفاق هم افتاد)

یه شب رو با نیکا سر کردم و از دنیای آدما دور شدم.

یک شبش رو با استرس زیاد گذروندم چون از اطلاعات یکی از آشناهای نزدیک رو گرفتن چون تو تجمع مردم حضور داشت ولی شانس آوردیم که ولش کردن بالاخره!

 

× با دوستام با اس‌ام‌اس و تماس در ارتباطم! مثل دوران راهنمایی که ساعت‌ها در روز با دوستام تلفنی صحبت میکردم!

از این حرکت رو به عقب‌های همیشگی زندگیمون خسته‌م!

 

×‌ چند ساعتی تونستم به تلگرام وصل شم ولی طوری سوت و کور بود که انگار یه جزیره‌ی متروکه‌س. 

 

× ذکر این روزام شده چرا داریم اینجا زندگی میکنیم؟ چرا "هنوز" داریم اینجا زندگی میکنیم. موندن پیش آدمایی که دوستشون داریم و دلمون نمیخواد ازشون دور باشیم به چه قیمتی؟

(حالا انگار برام دعوت نامه فرستادن و بی‌صبرانه منتظر جواب مثبت منن!)

 

× دارم فکر میکنم حالا ما استفاده‌ی نسبتا روزمره‌ای از تلگرام و اینستاگرام و اینا داشتیم. اونایی که کسب و کار و همه‌ی زندگیشون اونجا بود الان چقدر ضرر کردن و تو چه شرایط پرتنشین!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۹
ساراه

نظرات  (۲)

۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۳:۴۷ کوروش ملکی

چند وقت دیگه باید بریم زبون سرخ پوست ها رو هم یاد بگیریم از اینا هر چی بگی بر میاد چند وقت دیگه میان یکی یکی گوشیامون هم میگیرن

پاسخ:
دقیقا!
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۵ • عالیس •

آخه دنیا داره رو به جلو میره و معلومه که اینترنت میشه بخشی از تفریح و نیاز روزمره‌ی مردم. واقعا انگیزه ندارم واسه ساختن دست‌سازه‌های جدید. کجا تبلیغ کنم؟! رشت هم که همه‌ش بارونیه و نمیشه بساط پهن کرد کنار خیابون.

پاسخ:
نمیدونم واقعا سیستم فکریشون چطوریه که این تصمیمارو میگیرن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">