کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

گیر کرده در باتلاق خاطرات

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

چند هفته‌ای هست که تو گذشته سیر میکنم!

دلیلش رو نمیدونم!

آهنگ‌های قدیمی رو پیدا میکنم و گوش میکنم. فیلم و سریال‌های قدیمی میبینم.

انیمه‌های قدیمی.

خاطرات قدیمی رو مرور میکنم!

نشستم یه بار دیگه همه ی قسمت‌های انیمه‌ی بابا لنگ‌دراز رو دانلود کردم و وای که چقدر لذت‌بخش بود دیدنش.

الانم وسط‌های آنه شرلیم و چقدر این دختر شیرین با احساسات پاکش دوست داشتنیه.

بهتون پیشنهاد میکنم این لذت رو از خودتون دریغ نکنین.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۳
ساراه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">