کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

هنو آل استار پامه

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

آدم 4 تا از این دوست ها داشته باشه دیگه چه نیازی داره به دشمن؟ :))))))


اینو هم خریدم و بسیااااااار دوستش میدارم...با یه آل استار سورمه ای ^_^


اومدیم خونه ولی به مسیو نگفتم. یعنی بهش گفتم یه چیزی شده که مجبورم بیشتر بمونم. قصد دارم سوپرایزش کنم ولی هنوز نمیدونم چطوری. احتمالا با امیر هماهنگ میکنم کافه باش قرار بزاره، بعد جای امیر خودم میرم. ^_^


× به قول یاس: عنوان از بهزاد لیتو :)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
ساراه

نظرات  (۱۱)

سلوووووم بیییییگ لاییییییک 
پاسخ:
بیگ لایک به چی آخه؟؟؟
دوستای تحفه م؟ :)))))
بیگ لایک به لیتو به دوستایی ک بی اندازه لطف دارن به همه چی کلن 

++مرسی برا کامنتا و وقتی ک برا خوندن پست گذاشتی!میبینی عوضیا بیمار بودن!!!الکی فحش میدن!!!ملت غیور و فضول و بد دهن ایرانیم دیگه!!!!! ای جانم با کیا شدیم هشتاد ملیون نفر:/{استیکر خاک بر سرمان ندارد؟}
پاسخ:
:))
بیگ لایک به خودت

++ دیوونن بخدااااااا :|
ندارد! ندارد :)))
الان واسه چی انقد بهت محبت داشته :)))))))
سارا منم مانتو میخوام منم کفش میخوام این مسئله کفش خیلی جدیه کفش ندارمممم :|||
آقا یکی شماره مسیو رو بهم بده سورپرایزتو خراب کنم :دی 
پاسخ:
کلا این مساله معروفه بین دوستام...از کارایی که مامانم ازم میکشه :))
ولی راینقدر ظالمانه باید به روم بیاره؟ :))
بخدا از دیشب تا حالا به هرکی گفتم این داستان هر دو ساعت یه پ.م میاد یکی یه چی میگه و تهدید میکنه الان میرم میگم با مسیو..
یکی دستبند میخواد...یکی بیرون رفتن میخواد...یکی مانتو و کفششو از من میخواد :)))
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۰ عروسک بابا
حالا اینکارو کردی ؟ 😆😆😂
پاسخ:
هنوز نه...
امروز ساعت 5 ^_^
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۹ آدم ارغوانی
من نیز لباست را دوست میدارم :)
پاسخ:
چشمک
 :)) سارا منم یه دستبند میخوام وبا اون خلخال پروانه آبیه :/ یالا وگرنههههههههههههههههه .... 




:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
:))))
چه جوری بدمش بهت خوو؟
اوووووم منم باید یه چیزی بخوام عاقای مسیو رو عرض میکنم؟من ... خببب!قورمه سبزی میخوام:-D:-D
پاسخ:
تموم شد آقاااا...تموم شد :))))
سلامی با پس زمینه صدای بهزاد پکس & میلاد مرساد 
پاسخ:
:))))))))
پست جدید لطفن…!
پاسخ:
چشم :))
slm sara khubi
meysam chtore?
پاسخ:
سلام...خوبم :)
اونم ایی...هست..
ور آر یو سارا؟ اوری تینگ از اوکی؟ آی میس یو :(



پاسخ:
من آمده ام وااای وااای...من آمده ام :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">