کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دنیای این روزای من...

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

خب باید اعتراف کنم که دیروز اونقدری که پتانسیلشو داشت بشه بهترین روز...نبود.

نت خونه هم دوباره همون آش و همون کاسه..

یکشنبه هم قراره تا اخر هفته بریم مسافرت و نیستم احتمالا.

میثم عوضی هم هرکاری میکنم نمیگه و اذیتم میکنه.

اصلا هم تو مود مسافرت نیستم.

این روزا کلا بی حوصله م...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
ساراه

نظرات  (۶)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۱ آدم ارغوانی
ما نیز این روزها کلا بی حوصله ایم!
همیشه ی خدا همینطور است!آدم وقتی فکر میکند قرار است خیلی خیلی خوش بگذرد نمیگذر!شاید بخاطر این است که آدم انتظار زیادی دارد :|
پاسخ:
اهوووووم :(
زود مثل هیشه میشی... پر انرژی ..چون تو سارایی:*
پاسخ:
چون شمارو دارم :**
خوش بگذره :)
پاسخ:
مرسی :*
میشه همون قالب قبلیه رو بذاری؟
سلااااااااااااااام میثم بچه بدی شده ها:/
عب نداره میگذره هممون از این روزا داشتیم 
سلامتی میثم&نت سارا&خود سارا&وب سارا صلوااااااااااااااات
پاسخ:
جیگرتووو :**
کامنتم کو؟!
پاسخ:
چرا کامنتای هیچکی اینجا نیست؟ :/
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۳ آدم ارغوانی
آیا من در این پست نظر نگذاشتم ؟!!!
پاسخ:
نبدونم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">