کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

واتز رانگ ویت یو؟

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

اصلا این روزها یه کوه دلتنگی م!

دلتنگی از کوچیکترین چیز ها تا بزرگترینا.

دلتنگ سه تاااارمم! دلتنگ سریال مورد علاقه! دلتنگ کتاب مورد علاقه! دلتنگ لحظه هایی که ازشون یه روزم نگذشته! گاهی دلتنگی لحظه های که همون لحظه توشم! و حتی دلتنگی برا لحظه هایی که هنوز نیومده!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
ساراه

نظرات  (۵)

منم :(((((((((((((((
ولی میشه تو همیشه خوب باشی ؟؟؟؟ 
پاسخ:
میشه تو ازم بخوای و بگم نه؟
تا خرخره تو دلتنگی غرقم... تا خرخره...


+سریال مورد علاقه ی تو چیه سارا؟
پاسخ:
دلتنگی خیلی بده خیلی :(
این سریالی که گفتم منظورم به ایزله! شامل همه ی حسای من میشه و نمیدونم چرا اینقدر ارتباط شدیدی باهاش برقرار میکنم!
ولی به هیچ وجه بهترین سریالی نیست که دیدم! یا سریالی که زودی بخوام به کسی معرفی کنم...فقط نمیدونم چرا اینقد باهاش مچم
دلتنگ لحظه هایی که توشیم........
پاسخ:
دلتنگی بدیه واقعا :(
لعنتی این جمله بغضمو کشید بیرون....
پاسخ:
خوبه که آدما گاهی بعضشون کشیده شه بیرون..لازمه :(
من ایزل رو دیدم!^_^ به نظرم سریال خوبی بود. یه سریال با شخصیتهایی که واقعی خوبن، واقعی بدن... منظورم اینه که حس نمیکنی فیلمه، انگار میشناسیشون، انگار خیلی از خودتو تو همشون میبینی... هر بخشی از خودتو تو یکی شاید:)


+خب بهترین سریالی که میتونی معرفی کنی؟:)

+من خیلی قبلتر ها دو سه فصل آناتومی گری دیده بودم. الان باز دارم مبینمش کامل...
ولی از مردیت بدم میاد-_- خیلی حس بدیه آدم تو سریال از نقش اول بدش بیاد=))
پاسخ:
وااااای آرهههه یاس....شخصیت های واقعی

+بهترین سریال خیلی سخته خب!!!!! شاید برکینگ بد و گیم آو ثرونز و مطمئنا فرندز دوست داشتنی

+ وای آره یاااس ..مردیث خیلی رو اعصااابه!!! خیلی لووووووووسِ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">