کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آنچه گذشت

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

بعد پست کردن متن قبلی صفحه وبلاگ رو باز کردم و شروع کردم خوندن. 
اول از همه درباره من رو خوندم. 

جالبه نه؟

اینکه ادم تو یه بازه زمانی تمرکز زندگیش و ادمای مهم زندگیش یه سری افرادن ولی کی از چند سال بعدش خبر داره؟

چقدر میتونه همه چی عوض شه؟

از ازاده و میثم نوشته بودم. نوشته بودم که باارزش ترین ادمای زندگیمن. :))

الان ولی هر کدوممون کجاییم؟

ازاده و نمیدیدم اصلا. ازش خبر هم نداشتم. نمیخواستم قبول کنم دوستیمون واسش تموم شده چون واسه من تموم شده نبود حتی اگه یه سال ندیدمش ولی خب چند روز پیش یه اتفاقایی افتاد که قبول کردم باید باهاش کنار بیام. ادما قرار نیست مثل من ببینن. من منم و اونا هم اونا.

میثم چی؟ میثم هست. کم میبینمش. خیلی کم. تو بهترین حالت شاید ماهی یه بار باهم بریم کافه ای جایی چند ساعت بشینیم و بی وقفه حرف بزنیم.

یادمه که از پروسه درمانش مینوشتم اینجا. واسه اونایی که از قبل اینجا بودن بگم که میثم خوب شده. پیوند مغز استخوان هم انجام داده و یه سالی هم که میشه ازدواج کرده. *___*

مسیو؟ 

الان که میخونم میگم این لوس بازیای اسم مستعار گذاشتن چی بوده واقعا؟ (گاهی واقعا برام خجالت آوره)

ولی اونم هست. مثل همیشه که کنارم بود. heart

هنوز پست های قدیمی رو نخوندم. بیاین در گوشتون اعتراف کنم: میترسم برم سراغشون. میترسم خیلی از اونی که بودم خجالت بکشم. شاید حتی پاکشون کنم.

فعلا دارم رو خودم کار میکنم که مگه قرار نیست آدما تغییر کنن؟ سطح فکر و شخصیت و دغدغه و همه چیشون؟

به خودم میگم دختر! اگه غیر این بود باید خجالت میکشیدی. حالا برم بخونم و ببینیم کدوم ساراه پیروز میشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۸
ساراه

نظرات  (۳)

منم نمیدونم حتی اخرین باری که برای کسی تو وبلاگش کامنت گذاشتم کی بوده...

خوبه که شماها نوشته هاتون مونده ولی من همشو پاک کردم فقط یادمه یکی همه پستامو تو یه وبلاگ دیگه پست میکرد منم از حرص همه رو پاک کردم رفت و الان خیلی پشیمونم هیچ چی از گذشته خودم ندارم که بدونم کی بودم و چی شدم.

بنویس منم میخونمت :))))

#معصومه ی اصفهانی هستم :)))

پاسخ:
مشناسی منو که! آدم پاک نکردن و نگه داشتن همه چیم!

منم نگه میدارم تا وقتی که کارد به استخون رسید همه چیز رو پاک می کنم و میرم...

۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۲:۵۶ • عالیس •

هممم. نوشته‌های قدیمی من هم خیلی با الآنم فرق دارن و نگهشون داشتم. حتی وبلاگ بلاگفام با اون میزان از تباهی سر جاشه! خدایا واقعا چقدر تغییر کردیم! :)))

پاسخ:
درسته که دیدن تباه بودن قدیمامون عحیب و گاهی خجالت‌آوره ولی به نظرم خود این قضیه نشونه‌ رشده که چیز خوبیه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">