کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بازگشتی به درازای یک سال

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ
14 شهریور 94
بیشتر از یه سال
سظر به سطرشو تار عنکبوت گرفته
یه بخشیش رو تایمشو نداشتم یه بخشیشو حس و حالشو یه بخشیشم پسوردم یادم نمیومد و الان خیلی شانسی یه چیزی به ذهنم رسید و امتحانش کردم و جواب داد!
شاید اگه اصرار های "آدن" برای برگشتن نبود این یه بخشی ها همچنان ادامه داشت!
برگشتنم حس عجیبی میده بهم. حسی که میگه اینجا خیلی برام غریبه!
ذهنم قدرت زیادی داره تو ایگنور کردن چیزهایی و بولد کردن مسائل دیگه طوری که قبلیارو نبینم!
خیلی چیزارو از اینجا یادم نمیاد!
آدرس بلاگ ها!
بعضی بلاگ هایی که میخوندم!
البته یه سال هم زمان کمی نیست!
یه سالی که خودم متوجهش نبودم ولی الان که برمیگردم و به مسیر این یه سالم نگاه میکنم میبینم وای پسر!
چقدر تجربه های جدید! چقدر برگ تر شدم! چقدر چیز یاد گرفتم! 
چقدر عمر زود میگذره و خودمون متوجه گذرش نیستیم.
 اگه کسی هست که براش فرقی میکنه که دوباره گم و گور نشم باید بگم خیالت راحت آدن با پتک بالاسرمه و چکم میکنه =))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
ساراه

نظرات  (۶)

وای سارا! چشمام از دیدن ستاره ی روشن وبلاگت گرد و بعدش خیس شد! 
خووووبی؟ میثم ! سارا میثم خوبه؟
تعریف کن ببینم کنکور تجربی دادی؟ 
وای دختر! کجا ول کردی رفتی انقد بی خبر!
پاسخ:
سلااام صخره!!!!!
خووووبم تو خوووووبی؟ میثم هم خوبه از من و تو سر و مر و گنده تر =)))))))))
کنکور هم دادم راضی نبودم و از اونجایی که ول نکن ترینم دوباره دارم میخونم =))))
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ ^_______^
پاسخ:
بوووووووووووووووووووووووج بهت :******* =)))))))))))))))
آدِن قربون بره قد و بالاشُ ^____________^
پاسخ:
خدا نکنهههههههه *____*
:))وای سارا! 
پاسخ:
واهای یاس *_* 
اقا چقدر خوشحالم برگشتی! این مدت هرچند وقت یه بار اسمت میومد تا مکالماتمون با صخره! اصن اعصاب خورد کن بود نبودنت!
میگفتم کاش وقتی بودی ای دی اینستا یا تلگرامتو میگرفتیم،اعتراف میکنم رفتم اینستا سرچ کردم saroher ولی نبود=))))))))) خلاصه که مرسی برگشتی! مرسی از آدن :))
پاسخ:
قربونت برم یاس مهربون 
منم خوشحالم که دوباره برگشتم پیشتون :*
۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۷ • عالمه •
سلام دختر! برگشتنت مبارک!!
پاسخ:
مرسی عالی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">