کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

بهترین بیدار شدن زندگیم....

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

دیروز هرچی بهش پ.م دادم جواب نداد..فهمیدم که حالش خیلی بده و نمیتونه جواب بده.

6/30 صبح یهو پا شدم نوتیفیکیشنارو ی نگاه کردم...دیدم یکیش میثم..بدو بدو بااازش کردم و دیدم که نوشته:

بعد یه هفته درد وحشتناک مداااوم امشب بالاخره از بی دردی خوابیدم. نسبت یه 3-4 روز پیش 70% بهترم.

نیشتم تا بناگوشم بااز شد.خوابم پرید و تا آسمونا پرواااز کردم....

گفت ازمایش دادم وایتم معلوم شه...اگه بالا 1500 باشه از ایزوله درمیام...

یه ذره خل و چل بازیای همیشگیمون و عکس هم فرستاد برام...

منم باید دیگه میرفتم یونی و اونم باید میرفت صبحونه شو بخوره بعد یه هفته غذا نخوردن...

بعد از امتحان زنگ زدم و گفتم سلام و بزار بعدا..عدد بده!!!

گفت 1600!

دیگه از خوشحالی رو پام بند نیودم.....

گفتم کره خر! من امشب میام تهران...چه جوری اوضاعت؟ میتونم بیام ببینمت؟

گفت بلهه که میتوووونییییی ^___^

خوشحااالم ..خیلی خوشحااال

صخره ی عزیزم با تمام وجوودم این حسُ برای تو هم میخوام...من چند روز تمرکز کردم رو اینکه میثم بهم پ.م میده و میگه ساااره! حاالم خیلی خوووبه...خیلی

فک نمیکردم بشه!  ولی به دو روز نکشید که شد!!!

تو هم اینکارو بکن...مطمئنم و تو هم مطمئن باش که میشه!!


حامد امروز اعزام داشت برا سربازی و من با همه ی خستگیم که از صبح زود دانشگاه بودم تو این گرما و دو تا هم امتحان و با همه تحویل کارای هفته بعدم و ان تا چیز دیگه..باید وسایلمو جمه کنم و با اولین ماشین برم تهران...

فقط اومدم اینارو بنویسم که خیال شما هم تا حدی جمع شه.

× بلگفای مزخرف بم میگه همچین نام کاربری ای وجود ندارد -__-

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
ساراه

نظرات  (۳)

ایشاالله حالش بهتر از این بشه خانومی
پاسخ:
ایشالااااا :)
عزیزززززززززززززم ((:
خداروشکر سارااااه خیییییلی خوشحال شدم 
پاسخ:
خیلیییی خیلیییی خداااروشکرررر
واااااااااااااااااااااااااااااای عالی شد منتظرششششششش بودم تبریک میگمممممممم سارا خدا رو شکر
ایشاالا روند بهبودش به سرعت پیش بره :)

پاسخ:
مرســـــــــــــــــــــــــــــــی ی یاااااااآس...مرسی
ساراه دوباره رنگی رنگی شدددد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">