کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم

...روزی درخت تنومندی خواهی شد

کف افکارمو موکت کردم
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تنکس گاااد

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ

خاله مسیو نزدیک دو سال سرطان غدد لنفاوی داشت...دیگه به مرحله پیوند مغز استخوون رسیده بود...

رفت دکتر برا اینکارها..

دکتر در کمال ناباوری گفت مثل معجزه س ...ولی نیازی نیست به پیوند...خوب شده کاامل!!

وااای باورتون میشه ه ه؟


کاش همه کسایی که همچین کسایی دارن این روزا رو تجربه کنن...

کاش...


مرسی خدایاا..مرسی که اینقدر خوب و مهربونی :*

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
ساراه

نظرات  (۶)

اینجا چه قدر خبر خوب زیاده شکرررررر
هر جفتشون دوست خانوادگین
پاسخ:
اره ه ه....
ایشالا تو هم به زودی پر از این خبراای عااالی شی ی ی  :***
خدا رو هزار مرتبه شکر .... 
سارا جون کلی تبریکـــــ
 ایشالا همیشه شا باشی و سلامت ....
و اینکه من از وب ِ‌یاسی جون شما رو پیدا کردم و اومدم مهمون ِ‌خونتون شدم :*


پاسخ:
مرســــــــــــــــی ...مرســـــــــــــــــی ...مرســــــــــــــــــــی :):*
خووووش اوووومدی....و بازم مرســــــــــــــــی :*
خوشحالم از خبرای خوبی ک بهت میرسه عزیزم ... منم خوشحال میکنه
.
الان ک این نظر رو میزارم فک کنم پیشش باشی :)
پاسخ:
وااای اره ه ه ه...ساعتشو که نگاه کردم دقیقا همون موقعی بود که باباش اومد پیشمون و جواب سی بی سی و اورد و سه تامون داشتیم میترکیدیم از ذوق ^____^
سبحان الله :)


شکر خدای مهربونمون
آمین برای دعای قشنگت 
پاسخ:
مرسی یااااااااسی ترین یاس ددنیاااا :***
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۸ آدم ارغوانی
کاش...
پاسخ:
:)
انشـــــــــــــاءالله...
پاسخ:
ایشالا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">